steelsuccess whippets

2012-03-15 En liten "kvällis"

Kategori: Allmänt

Hallojsan alla goa!.....

Satt och funderade i lite kvälls tankar på
hur olika vi människor är i olika situationer...
Tex när vi får motgångar eller medgångar här
på livets väg..
Det är förstås mycket lättare att ta medgångar, men
de kan också spåra ur beronde på hur vi beter oss i dessa
situationer..

En del kan göra så här

...stoppa huvudet i sanden och vill inte synas eller höras...


..En del tar till skrattet och humorn till hjälp...


..medans andra "hugger" direkt...

Rätt kul att se hur vi människor tar allt på för sätt...
Tycker det är kul och intressant med detta...
Om jag vore något lite yngre så hade jag nog satsat
på att plugga till beteende vetare tror jag... :-))
Nåväl tur är väl att vi är olika personligheter i alla fall..
Och jag uppskattar verkligen personer som är "raka" 
och som kan stå för sina fel och brister..för det finns väl
ingen som är helt felfri...eller?



Min lilla kvällis får våra rara tjejor avsluta .....



Axrace´s Classic  "Kicki"

      
      Emmalines DS-Blåkulla  "Sippan"
          
         Våriga kramar Anncie och co.                  
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: