steelsuccess whippets

2012-06-28 Tävling på G igen :-D

Kategori: Allmänt

Tjena på er alla !!
Här är det förkylt igen för min del, men jag
jobbar dock. Fick tillbaka denna jädrans förkylning
som ett brev på posten..suck ! "Men det är bara att
bryta ihop och komma igen" :-) En slogan med
lite glimt i ögat som jag gillar !
Hoppas ni andra har klarat er , tycker det är ännu
tristare att va förkyld på sommaren, så jobbigt...
Jaja!..Går väl över någon gång...
 
Hoppas man kryat på sig tills på lördag för då kör vi Classic på tävling
på Åkers och tränar syskonen Starkodder och Blåkulla på 320m var
för sig...ska bli kul :-))
 
"GP Race Whippet" klass m2 lopp 550m.
Bur 1 Classic
Bur 2 Black Panther
Bur 3 DS-Leffe blond
Bur 4 Moon Quake Shake
Bur 5 Marta Marzotto
Bur 6 VAKANT
 
Ett lopp som kan gå hur som ...
För komplet startlista se SHS hemsida
LYCKA TILL Everyone :-))))
 
Hittade en bild....
...på en sk. "Tävlingsmaskin"  :-)
 
Återkommer här framöver , nu måste jag rasta vovvar och sova..har frukosten
på jobbet i morgon, larmet ställt på 04.30 ...
Goder natt på er !
/Kramen Anncie
 
 
 
 

Kommentarer

  • åsa säger:

    krya på dig Anncie..
    bilden på tävlingsmaskinen lånar jag....

    Svar: Tack Åsa !.. och som vanligt får du låna,inga problem .-)
    Anncie Pettersson

    2012-06-29 | 08:25:27
    Bloggadress: http://emmalines.se

Kommentera inlägget här: