steelsuccess whippets

2012-01-13 Nu har vi kalasat :-)

Kategori: Allmänt



GRATTIS EMMALINES ÖL-KULL 5-ÅR IDAG!!!!

Efter extra mycket gotter på em och kvällen sover
husse och tikarna i soffan...hanarna sover i klump i biabädden
mätta och belåtna....


Blåkulla "Sippan" 
                         


Starkodder  "Oddie"
                          
                           Strong Ale 7.0%
                           Starkodder


En Stor Stark  "Jackson



Leffe Blond "Pinto"
                          

Svea Viking  "Svea"



Häxöl  "Marta"
                
 
Vi önskar alla en Trevlig Helg! ..Nu ska jag nog sova...
har varit vaken sedan 04.00 denna morgon..så det är nog
dags att knyta sig!



Go natt Kamrater!
Kram anncie och gänget

Kommentarer

  • Åsa/Leif säger:

    Va kul att du hittat på bilderna igen..själv har jag tappat bort dom...har även haft på Starkodder..tror att dom finns i Sofis dator..

    här har vi grattat lugnt....fredagen den 13........

    Ha en bra helg från oss!

    2012-01-14 | 00:32:17
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Hej Åsa! Jag hittade ingen Starkodder öl på bild tyvärr. Har för mig att den var bort tagen i lager på Gammelstaden Herrljunga som tillverkade den.

    Har du en bild på Starkodder ölen så får du gärna maila den till mig :-))

    Ha en fin fin Helg ni också!

    Kramar från oss alla!

    2012-01-14 | 09:55:28
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: