steelsuccess whippets

2012-01-11 Funderar och Funderar

Kategori: Allmänt

Go kväll på er alla!
Hoppas er dag har varit bra!
För min egen del går jag just nu
i funderingarnas värld med bla. om vår framtid
i Steelsuccess som kennel och vi har ju inte
ens börjat vår "resa" att få egna småttingar än.
Mycket snurrar runt i skallen för tillfället kan jag
säga!..Ja framtiden står för dörren och bankar på..
hoppas på en ljusnade sådan och att det klarnar en
del!

Blev så glad när jag kollade mailen idag!
Ådie har börjat teckna en bild på Blåkulla i blyerts,
den är inte färdig än,så detta är ett rå matrial men
så fin i alla fall! Tack snälla för bilden! Det värmer mitt
hjärta när ungdomarna kommer med överaskningar <3




 
Tobbe Sonny och hundarna sover...endast Anncie är vaken,
men inte så länge till....Go Natt Go Natt hörs snart igen!



Kramar Anncie och company!

Kommentarer

  • aina säger:

    Kanonfin,vad må det bliva av honom som är så duktig.Tack för den fina pratstunden vi hade,saknar er otroligt mycket.Ta hand om er alla.Kram

    2012-01-12 | 23:46:23
  • Anncie säger:

    Tack själv Aina min vän!

    Saknar er också!...Ska hålla ögonen och öronen öppna här nere åt dig/er!

    Kram till Jämtland från Södermanland!

    /Anncie och company

    2012-01-13 | 23:34:08
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: