steelsuccess whippets

2012-01-10 Läges rapport

Kategori: Allmänt


Våra goa tjejer Blåkulla och Classic myser efter promenad och mat.

God sen kväll på er alla vänner! Här rullar det på som vanligt igen..
Jobb hundar och allt som hör till!
Så skönt att få en struktur på allt i ens liv efter denna långa
sjukskrivning..men det finns ju dom som har väntat år innan de
har fått sin operation gjord, så jag ska nog inte klaga..mer än bara
lite :-)

Allt flyter nu på framåt mot ljusare tider igen..känns skönt.
På fredag ska jag börja avmaska hundarna så den biten blir gjord
också..alltid finns det att göra..och tur är väl det!

Just nu känner jag att tröttheten smyger sig på,vaknade redan 05.00
i morse, före klockans larm..det brukar inte hända så ofta,snoozar gärna
ett par ggr. innan uppdags i vanliga fall..men det gjorde inget fick längre
tid på mig med hundarna! Tobbe kom hem vid 08.00 precis när jag åkte
händer ofta att vi möts i dörren..Hej och Hej då! ni vet :-)

Lite kloka ord på vägen kommer här....


Och en bild som jag tagit på en "mullvads whippe" i gropen
på WR i Karlstad..de vet vad dom vill ..absolut helt rätt !!!

...MIN MIN MIN Trasa!!



           Önskar er alla en God Natt!
           Kram Anncie och gänget

Kommentarer


Kommentera inlägget här: