steelsuccess whippets

2012-04-19 Vilodag

Kategori: Allmänt



God kväll vänner!...I dag har det varit mest vila för mig.
Det var inte trevligt i går med magvärk så man kräktes på
jobbet..Hujeda mig så ont jag hade!!
Tackar mina bästa jobbar kompisar för all service jag fick :-)
Marie hämtade täcke o madrass så jag kunde sova i
omklädningsrummet eftersom Hotellet var fullbelagt, innan
jag kunde ta mig hem...ja jösses!
Dagens Ros Till er alla.....



Elisabeth,Marie,Eva,Sara,Ninna,Gunnel och Lisa!
Stort Tack !! Kramar till er alla :-))
Så skönt att ha riktigt bra jobbarkompisar..
Gäller att Ge och Ta både bra och mindre bra saker,
diskutera,ta kritik, bli bättre på.. lyssna och lära!
Listan kan göras lång..Vi på Horsvik brukar kalla oss
för "familj nr.2" , vi kommer ju varandra så nära i
mångt och mycket..
En annan sak är att ingen är (ursäkta uttrycket)
"Titel kåt"..alla hjälper varandra över gränserna
vare sig man är chef,kallskänka,kock,servitris eller
biträde..alla är lika viktiga för att arbetet ska funka
hos oss .-))..inga översittar fasoner finns och det tycker
jag är så skönt!
Nåväl..ingen är perfekt och problem stöter man ju på,
men de är ju till för att lösas..och det kan man inte göra om
man försöker att springa ifrån dom,eller gömma sig!

Nåväl..Jag mår i alla fall bättre i dag..men magen är
fortfarande något "bubblig"..så jag blir hemma i morgon
också..


Avslutar med att Gratulera Brynäs som blev Svenska Mästare
i Ishockey 2012 !!



                                    
                                    Kramar Anncie och gänget

Kommentarer


Kommentera inlägget här: