steelsuccess whippets

2011-10-18 Hua sådant väder :-(

Kategori: Allmänt


Hej på er vänner!.. Vilket blåsande och regnande vi har, inte så
inspirerande precis :-(( Men i alla fall finns det ju alltid att göra
som tass vård och klo klippning samt matlagning..Just nu tog jag
break i från lite städning av de tre toaletterna vi har.
Jag kan bara göra saker en stund sen måste jag alltid tänka på
hur jag använder mitt knä, så jag inte vrider det i fel läge...
D gör så jädrans ont att få det tillbaka i rätt igen....

Tobbe har åkt i väg vid 13.00 tiden till sitt jobb..I dag är jag en
smula orolig eftersom han skulle ut i Stockholms skärgård med
båt för att hämta timmer,tänker då på denna blåst..Påminner mig
om när vi skulle åka hem från Tallin en höst..inte kul trodde vi skulle
gå under i den storm som var då...vilken sjögång ryyyys!!
Nå väl man ska ju alltid tänka positivt :-))

Man blir alltid så glad när man får en bild på sin hund...
Och denna gång var det Katarina Lindberg som gav oss en
på Starkodders lopp ifrån "Åkers" i söndags..Tack snälla för den :-)

"Oddie" i blått täcke...Ultra i rött täcke och Unikum i vitt täcke..
Här jagas det på för fulla muggar..

Får se hur det går för Classic nästa helg då hon ska gå
ett kort lopp över 320m. på "Åkers".. Just nu är hon
van att gå längre distanser,så vi får se..De hundar
hon kommer att möta är bla två som kom till finalen i
"Whippet Masters" JJ-Sahlin och DJ-Black Jack så detta är
ett tufft lopp för vår Classic samt att Atomic Bomb som såg väldigt
bra ut på träningen han gjorde i Västerås sist. Men vi ser detta som
ett bra tränings tillfälle för henne också..som tex att bli van med
"vajerharen" lite mer :-))

Vi önskar alla i "WHIPPET MASTERS" 30/10

Moon Quake Shake
Banana Split
JJ-Sahlin
Bryan Adams
Black Knight och
DJ-Black Jack

Nu måsta jag fortsätta städa..men först några kloka ord :-))



Ha en skön kväll
/Kram Anncie och co.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: