steelsuccess whippets

2011-11-28 Måndags blogg

Kategori: Allmänt


Tjingeling på er!
Solen skiner himlen är blå åh va´skönt att leva då!
Humöret på topp och allt är ganska gött här på hemmaplan..
Värre för Tobbe som står med sin lastbil på verkstan uppe
i Stockholm, får se hur sen han blir i dag då?
Ja man förstår ju att det blir en del slitningar på grejerna så
många mil med tunga lass de kör..nu var det visst ett hjul lager
som brakat och verkstan hade inga saker hemma till det.
Tobbe fick låna en personbil och åka och hämta själv på ett annat
ställe..konstigt att de skickar kunderna istället för att åka själva
tycker jag :-/  Jaja det löser sig nog med det också.

Lägger in lite bilder från ett tillfälle när vi var nere i Norrköping
och tränade lite whippetrace..Här gick linan av vilket händer
då och då...


...Stopp stopp ..var tog trasan vägen??


..Inte lätt att kunna stanna..Här ett rump glid av Classic!


..Upp igen och vänd om mot trasan....otroligt vad smidiga
de är!...och i den farten..fattar inte hur de kan..vilka atleter!!
Tyvärr är jag mycket osäker på vilken den andra vovven är
fick för mig att det kan vara Viggen kanske??? Men rätta mig gärna
om ni känner igen hunden!


Här focuserar Kicki på trasan hemma på vår bana i Tystberga.
Ståpäls varning på mig när jag ser en whippet i sitt rätta element :-))

Nu ska jag fortsätta vika undan mer kläder..inte så kul syssla men
skönt att få undan..gjort är gjort som man brukar säga!

Sippan får avsluta bloggen idag!


Sköt om er!
/Kram Anncie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: