steelsuccess whippets

2011-11-25 "Gif Time"

Kategori: Allmänt

Hallo Folks!
Hoppas er dag har varit GREAT!
Här har man försökt att klättra för att göra lite
advents fint i fönsterna, men ack vad jag får lida
för det nu..snacka om svullet och stelt knä..D är ingen
höjdare alls, så jag var tvungen att avbryta mitt project :-((
Det gick inte helt enkelt! Jaja det blir jul ändå!
Tänkte ändå inte dra fram så väldans mycket julpynt i år
i alla fall,men lite "mys" vill man ju ha!
Nåväl..på fm. var vi inne i Nyköping och veckohandlade.
Svängde även förbi Expert för att handla nya färg patroner till
skrivaren, inga billiga saker precis men ett måste att ha för bla.
Sonnys skolarbeten.
Avslutade med en lunch på Coops Restaurang :-))

I morgon bitti så ska Tobbe och Sonny åka in till Albertssons
trafikskola och gå en 3.5 timmars kurs för att få kunna börja
övningsköra på riktigt.Vi har tränat en tid på inhängnat område
så nu tyckte körskoleläraren att det är dags att få "timmar bakom ratten"
för Sonnys del. Blir nog så bra så!
Och medans killarna är borta så tänkte jag köra lite tandvård på
hundarna och när de kommer hem sen så blir det promenad dax.

Jag älskar "giffar" som ni kanske vet..här bjuder jag på några
godingar så här på fredagskvällen...


Söt så söt!




Kunde ha slutat illa,otroligt vad stora och starka
gorillorna är, han bara drar med sig människan
som ingenting! Tur att han släppte :-)



Aj..Katter kan klösa till dom....




Skön min....




Haha!
-Ge tusan i mitt tuggben bakbenet!!!



Den trädklättrande vovven :-))

Ja det var lite favoriter!
Nu önkar vi er alla
EN RIKTIGT TREVLIG HELG!



Fotograf Emmaline´s
När vi hämtade hem Blåkulla och Starkodder 8 veckor!

Kramar och sköt om er!
Vid datorn
/Anncie





Kommentarer

  • Anders säger:

    Vilka otroliga bildsekvenser du hittat, eller har du filmat dom själv : )



    Personliga favoriter - Tugg- och bakbenet o Tarzan ! !



    Ha´t gött!

    2011-11-29 | 10:34:35
    Bloggadress: http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • Anncie säger:

    Tack Anders :-))) Men jag har inte filmat dessa själv,fast i mellan åt önskar jag att jag hade haft film kamran framme..Kan nog ha platsat bland dessa "giffar" många gånger om jag tänker efter :-)

    Jösses så man kan få till det ibland,både vi människor och djur LER

    Ha D gött ni oxå!

    Kram från oss

    2011-11-29 | 12:01:59
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: