steelsuccess whippets

2011-11-22 Två av alla våra "Guldklimpar" hemma

Kategori: Allmänt






Tjenare vänner! Allt väl ute i stugorna får jag hoppas :-)
Här är det så bra det kan med hundarna och oss tvåbenta,
ja jag får väl kalla mig "enbent"..men annars då oki!
I dag så har jag varit på enskilt utvecklings samtal med Sonny
och det gläder min moders hjärta när det går bra för ens barn :-)
En del av lärarnas kommentarer var bla.
* Hög social kompetens och trevlig,kämpar bra (MA)
* Gått mycket framåt (SV)
* Aktiv och mycket ambitiös,Når målen utan tvekan (Eng)
* Jobbar på bra (Samhäll)
* Fortsätt så här (Idrott)

Kommer ihåg att vår dotter Sandra också fick kommentarer
om just den höga sociala kompetensen av lärarna...Det
tycker jag är fantastiskt kul eftersom hela livet ..varje dag
år efter år behöver man kunna behärska denna sociala bit
i alla möjliga situationer.. Så kul att vårt tänk som förälder
nådde fram och att de tog tills sig det just VI tror på!


Nöjd Sonny!
                      
                     Keep Going !!

Lägger in en till av våra guldklimpar.....







                            EMMALINE`S DS-FORM

Vår lille kämpe som har i dagens läge gjort 53 starter på Rundbanan
varav 32 på pallen! Han har gett oss så ortoligt mycket fina minnen 
här hemma och som kapplöpningshund!

Kul att hitta just "sin" ras att kunna ha kul med och för vår del passade
whippet ypperligt därför den var ämnad till att springa snabbt och att
kapplöpa med samt bra hemma hundar också.
"Super duper" tycker vi!

Nää nu måste jag strax gå och lägga mig..men först ta ut hundarna
förstås!


SMILE :-)))

/Kram och God natt  Anncie och co.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: