steelsuccess whippets

2011-05-02 Tillbaka på jobbet igen...

Kategori: Allmänt



Hej vänner! Första dagen på jobbet efter min sjuk skrivning är
gjord i dag. Knät hängde med,men gör fortfarande ont i vissa lägen.
"Körde" på i disken idag för att känna mig för hur det skulle funka där.
Rätt oki,men knät var svullet när jag kom hem, så nu blir det hög läge
och lite vila under kvällen.
Tobbe har promenixat med alla hundar på em. medans jag har plockat
lite inne med diverse prylar.
Tur att "gubben" är frisk i alla fall :-)

I går em. var vi hos Tatiana och Lubos och hälsade på.
Vi hjälper dom just nu för tillfället med B1:a licensen på RB, så dom
kan få fortsätta tävla med Bryan här. Önskade att boken även fanns
på deras språk, skulle vara kanon! Men Tatiana har blivit bra på svenska 
så det ska nog funka ändå :-))

Tatiana och Bryan gosar :-))
Vi tackar för igår och önskar Lycka till med pluggandet!

Annars så har jag inte så mycket mer på hjärtat för i kväll.
Sonny ropar på mig just nu och vill ha hjälp med att klippa sig,så
jag måste nog pysa ner och kolla läget för han har börjat själv.
Uj Uj..Det kan sluta hur som...

Lite kloka ord får avsluta för i kväll..

  Sköt om er och ha det bäst!
  Kramar Anncie och co.

Kommentarer

  • Olga Sandlund säger:

    Aj aj, var nu riktigt rädd om knät! Se till att det inte blir för mycket. Knät känns bra hemma men på jobbet är det annorlunda och du som har ett jobb som kräver – gå, stå och ibland ränna som en råtta.



    Ta det lugnt uppmanar Tantolga det lönar sig i längden. Kram

    2011-05-04 | 22:32:55
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie säger:

    Hej Olga! Jag ska försöka vara försiktig,men som du säger är det inte lätt i detta yrke!

    Tack för din omtanke, så gulligt av dig!

    Sköt om dig :-)



    Många kramar Anncie

    2011-05-05 | 16:51:17
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: