steelsuccess whippets

2011-03-30 Hej kompisar :-))

Kategori: Allmänt


Hej på er alla! Allt väl hoppas jag :-)
Här en läges rapport i från östkusten..
De senaste dagarna har mestadels bestått av arbete
så klart.Men lördags var vi och hälsade på Åke och Annika,och
fast vi bor så nära varandra så kan det gå flera veckor innan vi ses.
Alla är ju upptagna med sitt så att säga...


Tobbe kollar in Åke grill mästaren själv...
Det luktar SOMMAR :-)

Så var det ju en aningen svårt att få Ymer och Rey stilla.
Men de växer till sig de små liven, bus och ännu mer bus *LER*
Fast i bland är dom ju stilla förstås...


Ymer halv zzzzzover.....


Rey slappar, en sekund efter jag knäppte bilden fick jag en stor nos
i objektivet :-)) Nu går de mot sex månader i april, vad tiden går fort!
Rey 11.5 kg och Ymer 10 kg.

Tack för en trevlig grill och UNO kväll :-)
Och det blev varsin vinst till mig och Annika, vi slog ut "gubbarna"
GIRL POWER!! *Flin*

Och så lite "Horsvik"...

I går jobbade jag och Ninna i från 11.00-22.30, vi hade ett 50-tal
tjejer i olika åldrar på Grekisk buffé.
Bild: Buffé dukning, lite enklare stuk på dukningen.


Ett glas rött eller vitt fanns för de som ville ha :-)
Vi dukade inte med vin glas, de fick köpa av oss i stället pga
att det bara ingick löl/vatten till buffén.(löl=lätt öl)
Allt gick fint och maten var kanon,vi tog oss allt en liten smakbit
vi också!

Sen måste jag ju lägga in en sötnos till...

Min jobbar kompis får snart hem sin lilla boxer tik "Jamillah"
5 veckor idag! Vi önskar stort lycka till sen när ni får hem henne!
Tack för bilden Marie :-))

I dag kom även Tobbe hem tidigare än vanligt,så han hade hunnit
promenera lång rundor med nästan alla hundar,när jag fick se någon
komma knatande med två "whippar" ut med vägen när jag åkte hem
från jobbet idag.Det har hänt förr att han kommer och möter mig med
hundarna, lite pinsamt var det en gång då jag körde förbi och undrade 
vem som hade whippet här ute på vischan, kollade i backspegeln och fick se
en karl som studsade upp och ner med viftande händer. Holy shit :-))
Ähum.. Jaha så var det med det, vände förstås och tog upp mina "killar"
Kommentar i från Tobbe:
- Tyckte du jag skulle få ännu mer motion med att gå hem också, jag har ju nästan
gått 8 km? morr morr :-((
Kommenterade tillbaka med att du har ju varnat mig för att ta upp liftare!
Sen blev det ASG förstås :-)))
Så det kan bli :-))


Många sköt om er kramar i från Steelsuccess!
Hörs snart igen :-))
Ps. Kolla gärna in VHS nya hemsida som är under uppbyggnad
Webmaster Krister sandberg!
Snyggt jobbat :-))

  


Kommentarer

  • Olga Sandlund säger:

    Hejsan!

    Fortsätt vara försiktig med liftare men med lite urskillning. Kanske Tobbe kan ha en nejlika i knapphålet nästa gång för att markera att han verkligen är den rätte. Ett gott skratt förlänger livet så tack för det!

    Varma hälsningar från Motala och Tantolga

    2011-04-01 | 12:56:45
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie och Tobbe säger:

    Hej Hej Olga!! Ha ha :-)) Ja du, ibland har man tankarna på ett annat håll,focuserade just då på enbart "whipparna" som kom gående vid denna ensliga byggd. Jag undrade var dessa vovvar kom ifrån :-)))

    Vi önskar dig och de dina en trevlig helg!

    Och jag får nog sätta på Tobbe en nejlika för att vara på den säkra sidan. SKRATT

    //Kramar Anncie och Tobbe

    2011-04-01 | 20:03:02
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Marie Jönsson säger:

    Hej

    Himmla söt Boxervalp du satte in:).Men så är hon min också,kommer snart hem till oss. kramar Marie

    2011-04-02 | 11:21:10
  • Anncie säger:

    Stort lycka till med er lilla Jamillah Marie!

    Syns i morrn!

    //Kramar Anncie

    2011-04-03 | 21:22:43
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: