steelsuccess whippets

2011-01-31 En kortis blogg i dag!

Kategori: Allmänt



Hej på er alla! Veckans första dag har gått till
ända snart. På jobbet har jag haft hand om
disken i dag efter 246 gäster och all disk som blir
i från köket.Mina arbets kollegor gick på kurs vid tre
tiden och då var det bara jag och kocken som blev kvar.
Vi ska nu fortsätta vår kurs i stresshantering och då har vi
delat upp oss en smula för att inte alla ska vara borta samtidigt.,
så i morgon är det Lisa och jag som ska gå.

Tobbe har varit hemma och tagit hand om mark tjänsten,
han fick ju en ledig dag idag.
Har promenixat med alla vovvarna och kört en hel massa plast säckar
efter pelletsen vi eldar med ner till våra containrar här i Tystberga.
Skönt att få väck en sådan mängd :-))


Jag har också lyckats halka omkull vid vår Bensin station när jag
skulle dit och handla. Shit vad fort det går när benen bara far i väg
så där. Just nu är jag något mörbultad, man ramlar ju inte
lika mjukt som man gjorde som barn. Det känns som om jag sträckt
ljumsken och ont i baken som bara den. Hoppas man tar sig upp ur
sängen i morgon bara :-/

Lite vackra ord kommer här...


Ha en fin kväll allihop och halka inte omkull!
Det gör så himla ont..aj aj!

Nu ska jag kolla lite på TV och sen smörja in mig med
linement lite här och var hmmm *Ler*


Kram Steelsuccess 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: