steelsuccess whippets

2011-01-24 Så var det måndag igen...

Kategori: Allmänt


Hej o hopp på er alla! Så var det måndag igen....
Dagarna bara rusar iväg och med det ljusare och ljusare.
Har märkt att det är nu faktiskt ljust när man kommer hem
vilket inte gör ett dugg alls :-))
Känns bara bra. I dag har Tobbe som är ledig dagtid denna
vecka gått långpromenader med alla vovvar så jag har haft
det ganska praktiskt på em/kvällen.
Genom gång med massage och lite små plock med vovvarna
det finns alltid något att göra,man behöver inte gå arbetslös
hemma heller.

Fick några bilder i dag i från fredagens "Tyroler afton"...





Märkte att det inte va så lätt att ha hatten kvar med mitt hår!
efter "armkroks svängarna" vid bordet... :-))
Till vänster om mig en stammis gäst på Horsvik, Ann-Kristin...


...så där ja..Kraam på dig Ann-Kristin :-))


Fler goa stammisar som käkar hos oss...
Till vänster Camilla o till höger Ann-Sofi med kavaljer i mitten.
Vi var ca. 200 personer så tyvärr kan jag inte namnen på alla
på Nuclear. :-/


Rekord för kvällen, 16 hattar på huvudet!!


Och två trumpetare och sångare ur Das Alpen Echo Kvartett
-EINS  ZWEI O SUFFA!!...Det fick vi sjunga många gånger under
kvällen.


...Camilla Berglund för bilderna!
Syns på Horsvik i morrn!

Nu ska jag snart titta på mitt favorit program
De Okända, så jag avslutar med  några kloka ord...





Kramar Steelsuccess

Kommentarer


Kommentera inlägget här: