steelsuccess whippets

2011-12-01 December har kommit

Kategori: Allmänt

Då så har vi kommit in i december månad!
Inte klokt vad tiden går fort,tycker inte det var
länge sedan som man hade shortsen på sig och låg
och gassade vid Stendörren!
Tog några minuter här vid datorn för att skriva några
rader även denna dag i min "veckobok".

Det är ju lite kul att läsa olika människors liv och leverne
på bloggarna runt om i Svedala.
Alla människor sätter ju sin egen prägel på just det stuk man
vill ha på sin blogg.Det är ju det som är kul att läsa..(oftast) 
För min egen del så blir det kanske inte alltid så mycket text
därimot en del bilder,men det är ju just så jag vill ha det.
Bilder kan ju också säga mycket.

Här en gif som säger mig mycket för tillfället...

:-)..pet pet..hjälp och sen puts väck !!

Denna dag fortlöper med lite av varje här hemma.
Promenader,kloklippning,matlagning och lite
städning efter vad mitt knä pallar med.
Snart är det dax för min operation i alla fall
äntligen!  Appropå skador:

Fick syn på en bild idag där man ser vår Brasses ena
gamla skada så tydligt.....

..en tappad muskel (hål) på insidan av låret...han har likadant
på den andra sidan och det är just detta som gör att vi är så
försiktiga med hans tävlande. Det är så lätt att det spricker upp
runt om igen. Och framför allt just i starterna frestar det ju på 
något så enormt.Det viktigaste för oss är att han får vara en pigg
och kry hemma hund :-))..och det är han så himla bra på med sitt
jätte fina temprament!..En kul och snäll vovve vår "Brasseman"

Lite kloka ord följer här....


..Nu åter till göromålen!


Ha en fortsatt skön torsdag vänner!
/Kram Anncie

 



Kommentarer

  • aina säger:

    Hm,nu vet jag varför du inte svarat i telefonen idag.Har ringt flera gånger,men inte fanns det någon Ankie där inte.Prövar imorgon fredag,vi måste ju få prata lite strunt,hehe.Kramar från Rosa Pantern och Grodan

    2011-12-01 | 23:46:30
  • Anncie säger:

    Aina! Ringde du på hemtelen??

    Vi har haft lite bekymmer med den,men nu funkar det igen!

    Klart vi måsta prata lite Aina!

    Vi rings i helgen!

    /Kram Anncie och co.

    2011-12-02 | 23:40:34
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: