steelsuccess whippets

2011-08-09 Hej Hopp på er alla!

Kategori: Allmänt


Hoppas att allt är väl med er!
Hade några ord på hjärtat angående vår blogg som är ett
fotoalbum med bilder och lite annat från vårt dagliga liv.
Försöker att blanda och ge lite av varje,bilder och citat ligger mig
varmt om hjärtat.
Men för mig behöver inte bilderna vara "proffsiga" för att platsa
här inte :-))

Nåväl..Tobbe har börjat arbeta efter semestern och jag "struttar"
runt här hemma och försöker göra det jag kan.
Väntar på att få komma in till ortopeden i början på september,
ska bli skönt att förhoppningsvis kunna röra sig som en människa
och kunna "dra en hambo" igen!
(Dansbands freak och folkdans nörd som man är)

1981 
Tänker tillbaka på den tid som var i mellan åt.....
Så kul..så mycket platser..så mycket människor man har
träffat när man var med på turnér...
Min far och jag stod varandra väldigt nära,saknar mina föräldrar
oerhört mycket!
I bland klingar pappas ord i mitt huvud när tex "åskan" slår ner...

.....eller




Börjar att sakna maten på Horsvik också.....

..ska nog åka ner och käka en dag nu i veckan! Mums...

Vill gärna tacka Tatiana och Lubos för en trevlig kväll...




Nu ska jag laga lite käk åt familjen!...
Så ha en riktigt skön kväll allihopa...


"Vad nöjd med allt som livet ger"
Kramar Anncie och co. 

Kommentarer

  • åsa säger:

    ha det gott trots ditt onda knä...

    2011-08-09 | 21:12:53
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Tack Åsa :-) Vi syns på lördag!

    //Kram Anncie

    2011-08-09 | 21:52:51
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • aina säger:

    Hejsan vännen,glömmer inte dina föräldrar,blev mottagen med öppna armar.Min granne spelar ofta Yngves musik,ibland blir jag jätteglad när jag hör han,men samtidigt väldigt ledsen.Du ska veta att de var väldigt goda och fina människor som ville alla väl.Kan du inte skicka några bilder till min mail på vovvarna,skulle bli så glad.Sköt om dig och ta ingen hambo för tidigt.Kramar från Jämtland

    2011-08-09 | 23:50:09
  • Lisa säger:

    Hej Anncie, jag tycker du/ni har bra snygga bilder, man ser ju faktiskt på varenda ett vad de föreställer lol (eller vad det nu är man brukar göra för tecken) så jag klämmer även i med ett :D. Om jag går till mig själv är det nog rena turen när jag får till de där lite bättre korten...snyggt ljus etc. För det är nog få som har "proffsiga" kort på sina bloggar...om du frågar de riktiga Proffsen! Gemene man kan ju faktiskt få till väldigt bra bilder med nutidens kameror...det är bara att knäppa på...



    Kram Lisa

    2011-08-10 | 07:44:21
    Bloggadress: http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • ann-christine säger:

    Hej på er! Hoppas vi ses till helgen. Var bara tvungen att kommentera din blogg och att man alltid blir på så gott humör när man läser den. Och var i all världen får du alla tänkvärdheter från.

    2011-08-10 | 09:12:05
  • Anncie säger:

    Aina: Visst kan jag sända lite bilder åt dig :-)

    Jag saknar våra fika stunder..synd att vi bor så långt ifrån varandra nu för tiden :-( skulle behöva en person som du lite närmare i mellan åt :-) Kul att min pappas musik spelas fortfarande,har hört en del låtar här nere på radion oxå!

    Tack för dina varma ord Aina, du och Tobbe är goda människor! Saknar er "live"!!!

    //Kramar Anncie och co.

    2011-08-10 | 09:41:06
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie säger:

    Lisa: Tjenare Tjenare :-))

    Vad kul att höra ifrån dig!!

    Håller med dig att dagens kameror är väldigt bra och att man inte lyckas i mellan åt ändå händer mycket och ofta, tur att man kan radera SKRATT

    Tänk om man fortfarande behövde sända in sina film rullar..oj oj..Vilken tur att tekniken har gått framåt :-)

    Jag kikar in hos er i mellan åt (på er blogg)

    och har sett att ni har D gott:-) och så kollar era fina bilder oxå :-)) Det värmer mig!

    Många Kramar till er!

    //Anncie och co.

    2011-08-10 | 10:03:59
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie säger:

    Lisa:... och så kollar JAG era fina bilder

    ska det va´,fingrarna är inte riktigt med i bland!

    :-)))

    Ha D gött!

    2011-08-10 | 10:11:57
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie säger:

    Ann-Christine: Hejsan Hejsan!

    Tack för dina värmande ord :-)

    Jo det tar en viss tid att hitta saker och ting till

    bloggen, men jag tycker det är så himla kul :-)

    Kan nog säga att det har blivit en liten hobby för mig! Sen att kunna del ge till andra känns så roligt!

    Vi syns på lördag och kör försiktigt!

    Välmött och kramar till er!

    //Kramar Anncie och co.

    2011-08-10 | 10:24:16
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: