steelsuccess whippets

2010-09-22 Go´sen kväll....

Kategori: Allmänt


Hej Hej på er alla!!  Hoppas ni alla har det gott i era "stugor".
Här har det varit jämnt skägg hela veckan hittills. I går kväll jobbade
jag sent för vi hade två sällskap som ville ha middag.
De fick lax till förrätt och potatis kaka och fläskfilé som varmrätt med
rödvins sås till. Det gick hem även denna gång. :-))
Eftersom jag är inne på mitt jobb så presenterar jag här mina
två högsta chefer:

The president of Studsvik AB Magnus Groth


min chef nr.två uppifrån Magnus Arbell.

Enhets chefen Hans Lindgren och vår plats chef Elisabeth
Andersson fann jag tyvärr inga bilder på,synd.
Men jag kanske tar med kameran på fredag kväll då vår
avd.ska ut och käka en bit mat.Skönt att själv bli serverad
någon gång!


Här matsedeln för denna vecka hos oss på Horsvik.
måndag: Pasta med skinka och Broccoli sås
               Bräckt falukorv med stuvad spenat o kokt potatis

tisdag: Stekt fläsk med löksås och kokt potatis
            Kycklingfilé italiensk tomat och vitlöksås med ris

onsdag: Stekt fiskfilé med citronmelissdressing o kokt potatis
              Lasagne a lá Horsvik

torsdag: Ärtsoppa med fläsk,Pannkaka med sylt o grädde
              Mustig höstgryta med kokt potatis

fredag: Medelhavsbiffar med klyftpotatis o tzatziki
            Fisk med skaldjurssås och kokt potatis

Veckans Extra: Broccoli och baconpaj med grönsallad

Vegetarisk rätt: Rotsaksbiffar med timjandressing

Sen har vi ju också en gigantiskt salladsbuffébord varje dag.
Oftast nybakat bröd och kaffe på maten,detta för 70kr!
Och då får man "backa" om man vill :-)

Annars har den 16:e whippeten flyttat till Tystberga.
Fick se det i vår gästbok faktiskt.
Ska bli kul att veta vad det är för en liten tjej.
Det ända jag vet är att hon kallas Stella!

Lite gott och blandat följer här...

Brasse


Oddie väntar på att få starta i Järbo förra helgen!!


Två nya vänner till oss :-)) Sofia och Axrace´s Flying Horse "Diva"
som hon kallas. Diva är halv syster med vår Classic,(samma mamma,
Mocca Mousse) Bilden tagen i Järbo i söndags.


Här GW på veterinär koll med handler Annika.


Emmaline´s DJ-Juliettan fanns också på plats i Järbo med matte Anneli.
(Helsyster med Sippan o Oddie,fast i en annan kull)


Prisbordet, och det röda täcket sprang vår Classic in! :-))))))


Stilstudie av Utah Kid med Matte Annika.

Lite kloka ord får ni av mig här...


Men nu måste jag nog sova hörrni,en dag i morgon också!


Natti Natti önskar Steelsuccezzzzzzzzz

 

Kommentarer

  • anneli säger:

    hallå där.

    vilken fin bild du har tagit på tindra. Undrar om jag får lov att ta den bilden och lägga på min blogg?ha det gott..

    hälsningar anneli och tindra

    2010-09-23 | 14:42:54
  • Anncie säger:

    Hej Hej!! Anneli!!

    Det går bra att låna de bilder du vill,bara att ta!

    Hoppas vi ses snart igen och NU känner jag igen dig!

    Haha...:-)))

    Ha ré så gott tills vi hörs framöver!

    Kramar Anncie och co.

    2010-09-23 | 19:32:29
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: