steelsuccess whippets

2010-09-01 Ett dygn försenad blogg....

Kategori: Allmänt


(Denna blogg skrevs igår 1/9,men ett sever fel uppstod och det gick ej att lägga
in den i går kväll)
Hej på er alla vänner! Nu märker man att vi går mot
mörkare tider igen.Hujeda mig jag som knappt hämtat
mig från förra vintern och tiden rusar nu i väg mot
detta en än gång.Men man får tänka positivt och alla
årstider har ju sin charm förstås.Det har varit en fin dag
i Tystberga i dag.Solen har mestadels varit framme och
värmt oss gott.Det passande vädret var perfekt för våra em
promenader med vovvarna efter våra arbeten idag :-)
Men oros molnen dök upp senare fram på kvällen,men ej något
regn ännu.Kvällen har bestått av tassvård på alla vovvarna.
Och sen har jag tvättat lite kläder också. Så nu är det
endast jag som är vaken.....


Så här såg det ut för en stund sen...Fr.v.
Ricky,Vår pensionär Bacchus och Brasse myser...:-))


Oddie halv vaken... :-)


Sippan har kvälls rengöring...


Kicki är halv vaken,Sippan ligger redan bakom henne och sover
GÄSP....

Hoppas man kan sluta sin schema tid i morgon och att vädret
oki,så man kan gå lite prommisar i morrn med.
Chefen och jag ska också hinna med en skydds rond på fm.
eftersom jag är skyddsombud så ska vi gå båda då.
Jaja,mycket finns att göra på Horsvik.

Lite förslag om vad du kan säga om din chef hittar dig sovande
vid skrivbordet kommer här:

1. -"De sa på blodgivningen att det här skulle kunna hända."

2.- "Jag testade bara tangentbordets dregelresistens."

3. - "WOW! Jag antar att jag inte skruvade på locket på burken med
       det ohyggligt starka klistret."

4. - "Skit! Varför störde du mig? Jag hade nästan funderat ut en lösning
       på vårt företags allra största problem."

5. - "Kaffe automaten är sönder.."

6. - " Jag sov inte.Jag höll bara på och försökte plocka upp en
       kontaktlins utan att använda händerna."

7. - "Någon måste ha hällt koffeinfritt kaffe i automaten."

8. - " AMEN."


Jaha ja..undrar vilket av dessa förslag som skulle kunna gå hem.
SKRATT!

Och här skulle jag då lagt in ett citat åt er med en
bild men servern har brakat ihop så jag kan inte
ladda upp några bilder över huvudtaget just nu.
Det står bara ERROR..Ja ha ja! ni får ett skrivet av mig
istället.Och med detta citat önskar jag er en god natt!!

Det finns inget hinder
som du inte kan övervinna...
Ingen utmaning som du inte kan anta....
Ingen rädsla som du inte kan övervinna.
Oavsett hur omöjligt det ibland kan vara.
(E.Brockovitch)

Hörs snart igen!
Kram Steelsuccess

Kommentarer


Kommentera inlägget här: