steelsuccess whippets

2010-10-07 Oktober rusk idag

Kategori: Allmänt


 Hejsan vänner! Så har snart denna dag gått den också.
Tänkte just på att veckorna bara rusar framåt,så idag beställde jag
faktiskt min första julklapp till "gubben"! I år måste jag bara börja tidigare,
med detta.Det har jag sagt så många år nu,men aldrig har det blivit så.
Men nu har jag gett mig tusan på att i år ska det ske i god tid.

Denna vecka har tagit energi, vi har mycket på våra respektive arbeten och
Tobbe och jag har fått köra lapp och telefon varianten eftersom han jobbar natt.
Men i morgon hörrni är det fredag..gör inte ett dugg faktiskt.
Tidig uppgång i morgon för min del,klockan ringer vid 04.30 för att
jag ska "jobba frukost". Baka ska också hinnas med på morgonen så vi får färskt
bröd till lunchen på Horsvik.

(Swedish cheif från Mupparna)


Kul också att så mycket whippar kommer till start på RB i Västerås.
Hoppas vädrets makter är på vår sida också så blir det nog en kul tävling!
Håller tummarna för det!!
Vi startar med DS-Starkodder medel,Classic medel,DS-Blåkulla medel
och DS-Form på supersprint.Husse och matte håller tummarna för er goingar :-))
Tuffa lopp allihopa så det blir spännande värre!

Hittade en bild på en liten Blåkulla :-)) bara så söt!!

Så då.....

gäller det att vara laddad inför söndagen!
See you in Västerås alla vänner!

Nu ska jag skriva nota inför veckohandlingen i morgon.
Tobbe ska handla så det är bäst att skriva ner så han kommer i håg allt.
Sen blir det nog...

..en fika och läsa nya Whippet bladet som kom idag innan
sovdags!!

Lite kloka ord på vägen följer här...

Kramar och sov så gott när det är dags för det,
önskar Steelsuccess!
Hörs snart igen :-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: