steelsuccess whippets

2010-03-28 Söndags sysslor!

Kategori: Allmänt



Hej på er alla vänner!! Ni har väl inte glömt att ställa om
era klockor?? Sommar tider Hej Hej!!!...:-D
Inte kul om man råkar missa det!
Hoppas ni haft en bra helg,vi har gjort lite av varje,
hemma sysslor och förstås gått promenader med vovvarna.
I går kväll var vi hos våra vänner Åke och Annica och invigde
Åkes ny gjorda grill...


Här sprider vi lite "sommar lukt" över Tystberga.....
Tänt vare här!!!


Åke är lite finurlig han,handtaget på grillen är två whippetar!


Grillmästaren själv! Vi tackar Ericsons för en trevlig kväll med god
mat och kul Uno spel. Jag kan titelera mig som Uno vinnare igår
kväll,vad kom du på för plats Åke??? HiHi..(Vi skojar så här med
varandra om det är någon som undrar,Annica jagade ut mig med
blomsprutan genom dörren också,det kallar vi Tystberga humor,
kul ska man ha)


I dag har vi nog gjort vår sista ridhusträning inför säsongen,
tror vi? Hoppas att vi kan komma igång med lite annan träning
snart också :-)


Här går jag av Kicki efter träningen idag.


Här kastar jag iväg dammisen,vet ni var den hamnade??
Rakt i skallen på Tobbe som var helt focucerad på att ta bilden här!
Oh Oh!!..Han trodde åskan slog ner,sågspån innanför jackan
och glasögonen for,sågspån i ögonen var inte skönt heller.
Jag slant i kast ögon blicket,så dammisen for oturligt nog på honom.
Sorry sorry!!
Han tänkte ta på sig hockey utrustning nästa gång sa han och
flina!!


Svängde förbi vår rakbana i Tystberga efter ridhus träningen.
Hoppas på SOL så det torkar upp fortare...


Brevid vår bana är det ett ganska stort dike,just nu flödar vattnet
ordentligt där!!Välkommen VÅR!!
Ett litet citat för kvällen kommer här:


Nu ser vi fram emot lite påsk ledighet hörrni!!
Vi jobbar tre dagar,sen ledigt!
Ha en jätte trevlig söndags kväll,så hörs vi snart igen!

Kramar från Steelsuccess!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Vilken skillnad i snömängd. Kolla på vår blogg - när skall vi hinna ikapp er?

    2010-03-28 | 22:32:37
    Bloggadress: http://moneysteps.bloggagratis.se/
  • Marie Sandberg säger:

    Stackars stackars Tobbe!

    Ett gott råd! Ta du på FULL hockeymundering nästa gång frugan ska kasta dummies i ridhuset.... Hon verkar väldigt "pricksäker" (hahaha). Det är inte illa alls att lyckas träffa det enda huvudet (förutom sitt eget) i ett stort ridhus :-))))

    Kramis Marie

    2010-03-28 | 22:43:35
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie säger:

    Var precis inne och kollade eran blogg Linnea

    Jisses vilka snö mängder ni har!!

    Här på östkusten så börjar våren komma,hittade snödroppar idag.

    Men hujeda mig,när ska ni få vår??

    Kramar Anncie

    2010-03-28 | 22:55:52
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie säger:

    Hahaha...Jag tycker jag var rätt prick säker där Marie! Vet ej hur jag lyckas med de mest konstiga saker som ingen annan lyckats med.Det är lika dant på jobbet.Bara Anncie som lyckats med just detta!!

    Ska ta några exempel på bloggen fram över,vad jag lyckats med så får ni skratta lite! :-D

    Kram Anncie och co.

    2010-03-28 | 23:02:46
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: