steelsuccess whippets

2010-03-24 Det "rullar" på!!

Kategori: Allmänt


Tjenixen alla vänner!! Nu har denna dag rullat
på sen 05.30 i morse.Jag har jobbat lite senare
i dag.Kom väl hem vid 18 snåret ungefär,så nu har
vovvarna fått sin promenad sent om sider.Men Sonny
har förstås varit ute med dom under dagen också.
Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar,kan
inte förstå att det aldrig blir tomt på tvätthögarna!
Det pockar på hela tiden hujeda mig!
Ska bli skönt när man kan hänga kläder på tork ute igen:-))


I dag så har vi haft Biff ala Lindström på matsedeln,här är vårat
stekbord,tur att det går att göra många i taget.När man har
245 gäster som vi haft i dag så går det åt massor.
Det blev 1 biff över,bra tajming!!


Linnea (praktikanten) hjälper kocken att dela potatisen för stekning!


Kallskänkan Gunnel hade fullt upp med tårtor på fm.


..nästan klar...


Klar Blåbärs tårta ala Horsvik!!


Efter jag hade fixat klart med disken så gick jag in på vår konferens
avdelning och skulle "rodda" om för nya gäster i morrn..
-GHAAA!! Inte kul alls,allt i en enda röra. Vissa gäster tycker inte att
våran möblering är passande,så då möblerar de om själva.
Här har de gjort små "öar"!
Vi frågar ju givetvis när de bokar hur de vill ha sin möblering,
i detta fall hade de begärt en U kombination,men men det var väl
inte det de ville ha i slut ändan i alla fall ser det ut som!


Så här blev det sen när jag vart klar,ett himla pyssel när man
är själv att sätta i de lösa skivorna i mellan borden,ska ju passa
in dessa i skårorna.


Nu kan de nya konferens gästerna komma i morrn.Phu...


Ger även tummen upp i dag för de sångsvanar som
kom med ännu mera vår i dag när jag skulle åka hem,
I like!!!
Här kommer dagens citat...

Okänd


Vi får önska er alla en trevlig onsdags kväll
till er alla från oss på Steelsuccess!
See you soon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: