steelsuccess whippets

2010-03-15 Gräs änka!

Kategori: Allmänt


God kväll på er alla! Nu tar det liite längre
tid med alla göromål på kvällen när man
är gräs änka.Tobbe är ju i Månkarbo hela
veckan så nu får man "öka" takten om man
hinna det man ska.
På jobbet fick vi i gång diskmaskinen i dag,
tur att det gick så snabbt ändå så vi slapp stå
och hand diska fler dagar. :-)
Läget är annars lugnt här,vovvarna sover och
sonen är hos en kompis och jag sitter här och
försöker "komponera" ihop något!.....


Har också lagt in om mina önskemål när det gäller semestern i dag,
hoppas bara att det går igenom.Annars kan det bli liite problem för
vår del.Eftersom vi har SM på rundbanan hos oss i Västerås också.
Jag håller tummarna att det ska gå vägen!!


Appropå Tystberga så har vi ett revy gäng här som kallar sig
Tystberga Dramatörerna.Dom arrangerar varje år en revy som
kan handla om allt mellan himmel och jord! Vi har varit en del år
och kollat på dessa duktiga "teaterfolk"! Jätte trevligt!
man blir serverad en tre rätters middag med dryck där till och
givetvis mycket bra underhållning.



Sist Tobbe och jag var och såg revyn var denna,
vi gick med Annika och Åke då.
Det blev en mycket trevlig kväll.Folk kommer
från när och fjärran för att få se "Dramatörerna"
så har ni inget för er,så kan jag varmt rekomendera
en kul kväll med god mat och dryck i goda vänners lag!


Lite annat kul där vi bor kan vara ett sommar knytis tex.
Inte fel alls..
Något annat jag inte tycker är fel heller är kvällens citat:
(obs! Alla citat är hämtade från nätet, ifall någon undrar)


Så länge man inte ger upp,har man inte förlorat!
Okänd.


Önskar Steelsuccess!

Passar på att sända ett litet hjärta till 
Tobbe också,kör försiktigt!
Kram från Anncie och co. hemma i Tystberga!













Kommentarer


Kommentera inlägget här: