steelsuccess whippets

2010-03-11 Det fick ju INTE hända!!

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner!! Idag hände det som inte
fick hända.
Jag tog upp i gårdagens blogg att det värsta som kan
ske är att vår diskmaskin brakar mitt under "rusnings
tiden,och vad händer??
Just precis,diskmaskinen la av precis till kl.11.00 då
vi öppnar vår lunch servering och sen har den inte startat
på hela dagen..Gissa vad disk vi fick hand diska efter 229
gäster.Ola vår elektriker har legat med huvudet i all
elektronik hela dagen...När jag gick hem kl.15.30 höll han
fortfarande på..Å Å så det kan bli..
Vi kör nog med plast muggar till dryck och kaffet i morgon
också.Kan bespara oss lite tid och jobb, förhoppningsvis!!


Här Hobart diskmaskinen som inte ville diska i dag!!! :-((
Bilden är från ett annat tillfälle när den funkade som den ska.


Det bli en kortis i kväll för jag har hand om frukosten
i morgon så jag måste nog lägga mig snart för jag ska
gå upp kl.04.00. Men först mitt torsdags citat....


Vår största ära ligger inte i att aldrig falla,
men i att alltid resa oss när vi fallit.


Önskar vi på Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Visst är det typiskt att såna där saker händer när man just skrivit att det inte får hända... Det är ju samma sak om man skulle råka säga att jag har inte varit sjuk på jättelänge, vad händer dagen efter då? Jo, just det. Då blir man sjuk... :)



    Hoppas diskmaskinen blir lagad, jag har själv jobbat på en vägkrog en sommar och jag vet hur jobbigt det var när diskmaskinen inte fungerade och vi hade inte lika många gäster som ni har...



    Kram Sara

    2010-03-12 | 07:41:17
    Bloggadress: http://sarajohan.bloggagratis.se
  • Anncie säger:

    Hej Hej Sara!!!

    I morse klurade vår elektríker Ola ut var felet låg,så nu har han beställt hem reservdelar,så får vi se när dessa kommer,det kunde ta ett tag sa han..

    Hujeda mej! Kanske några dagar till med hand diskning! :-/

    Kram Anncie

    2010-03-12 | 21:17:49
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: