steelsuccess whippets

2010-03-02 Tisdags "tugg"...

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner!! Idag har det varit lite att göra på
vårt hotell.I helgen kommer det ett opera gäng och ska ha
baluns hos oss på Horsvik,så vi håller på att förbereda för dessa
gäster.Vi har gått igenom alla rum så det var oki med sängkläder
handdukar och diverse ting.Alltså är det lika med jobbar helg för
min del.Jag ska jobba på middagen på lördag kväll och höra på lite
opera..hm kanske inte min musik stil.Men jobb är jobb.......
Gästerna idag har även fått skratta lite...
Fel på matsedeln igen:
VITskavsgryta med ris,och kommentarerna började flöda förstås:
-Ser att ni serverar ÄKTA SVENSK mat i dag!
-Är ni rasister här eller!
-Vad har ni i grytan som är vitt?
Haha!! Vi har SÅ uppmärksamma mat gäster förstår ni :-))


Och här kommer lite ömhet med husse..........


Husse och Sippan gosar också mycket och länge.....
Något annat som är mycket trevligt också är att jag läste i
aftonbladet i kväll att vi kommer att få in ett högtryck som ska
kunna ge SOL i 13 dygn framåt i hela landet,VAD SKÖNT!!
Kanske man kan bli lite mer piggare då. :-)


Vill också säga att Sverige har gjort så bra ifrån sig i detta OS
som varit.Det är bara att buga och bocka till dessa duktiga
idrottare!! HEJA SVERIGE!!


Aslutar med ett citat även i kväll:
All äkta hjälpsamhet börjar med ödmjukhet
inför den jag vill hjälpa
och där med måste jag förstå att detta med
att hjälpa inte är att vilja härska,
utan att vilja tjäna.
Kan jag inte detta så kan jag inte hjälpa någon.
Av Sören Kierkegaard
Många Godnatt kramar från Steelsuccess!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Otroligt gosiga bilder på husse med vovve:-)!

    Slå mig en pling när det passar, så tror jag att jag kan hjälpa er med data-bekymren ni har! Går förhoppningsvis att fixa ganska lätt nu när jag läst igenom problematiken!

    Opera förresten! Vänta du! Du kanske är helfrälst efter lördagen (skratt)

    Kram Marie

    2010-03-02 | 22:26:28
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie säger:

    YES!! Nu funkar det att lägga in kommentarer igen!!

    Jag kanske är mer hörselskadad i stället ASG!!

    (Förlåt alla ni som gillar opera)men som sagt man tycker ju inte alltid om samma saker!

    Kram Anncie

    2010-03-02 | 22:46:36
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: