steelsuccess whippets

2010-06-04 I löpets tider!

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner! Får börja med att önska alla en trevlig Helg!
Äntligen :-)......Hoppas det fina vädret står sig nu när man har
lite ledigt! I går kväll "landade jag" hemma vid 23.10 tiden,
för att ha serverat en tre-rätters middag för en av mina
högre chefer med finska vänner! Allt gick fint men i morse var
jag lite trött,skulle vara på jobbet vid 08.00 igen.
Har vilat en stund på em. för att sen dona lite under kvällen.
Tobbe håller just nu på med att promenera långrundor med
alla vovvar i kväll.(Lite svalare nu) Sen en sen Taco-buffé får
avsluta vår fredags kväll.

Lägger in lite reklam för butiken "Vår Lilla Bod" i Lid.
De som gör så fina hantverk.Bla de fina ljus stakarna med
valfritt motiv görs där för beställning.Bara att maila sin favorit
bild till tjejerna,och vips har man sin egen lykta!

Exempel på deras hantverk är dessa som Marie Sandberg fick av oss:

Lite tokig vinkel från min kamera,men Miss Cherimoya lyser upp så fint!


Ett träfat gjort av teknik från 1700-talet kallas "Decoupage"
Så fint! Väl värt ett besök under sommaren kan jag lova.


För drygt en vecka sen så började vår Axrace Classic löpa,
och nu har även Emmalines D-S Blåkulla börjat,ganska bra 
ändå för vår del,vi trodde båda skulle komma igång i mitten
på juli.Så nu kan det vara med i alla fall i slutet av sen sommaren
i hyfsat skick,förhoppningsvis.Kicki börjar att gå in i höglöp ljust 
nu,för vår Bacchus var inte alls pigg på att käka i kväll. :-/

Ett citat kommer här.........


Vill också önska alla lycka till som tävlar denna helg!
Inget spel tips kommer från mig,- vi ska springa om e´t
först som Åke, Utha Kids husse brukar säga="Tystberga intern
snack :-)))) skratt...


Ha en skön fredags kväll önskar vi på Steelsuccess!
Kramar!




 

Kommentarer

  • Marie S säger:

    Och ni ska veta hur GLAD jag är över dom fina presenterna jag fick:-))). Verkligen superfina!

    Kram kram

    Marie

    2010-06-04 | 19:56:50
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie och Tobbe säger:

    Alltid kul att saker uppskattas som man ger bort!

    Ha en bra helg Marie!

    //Kram Anncie och Tobbe

    2010-06-04 | 21:07:52
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Marie igen säger:

    Vi ses på söndag:-). Kram

    2010-06-04 | 21:25:00

Kommentera inlägget här: