steelsuccess whippets

2010-07-07 Varmt idag.....

Kategori: Allmänt


Hallo alla vänner! I dag har man knappast frusit.
Jätte fin sommar dag :-) sen beror det ju på vad man gör
i denna värme förstås.Hade nog hellre varit vid Stendörren
och "lapat" sol,i stället för att börja dagen med att byta
batterier i våra brandvarnare på hotellet och sedan diska.
Jag lovar att det bara var ormar,apor och lianer som fattades
i diskrummet,fuktigt och varmt samtidigt.
Appro på tal om ormar var jag jätte nära att trampa på
en härom dagen när jag var och vattnade på gravarna i Ludgo.

Åh så rädd jag blev,såg bara något på marken som rörde sig.
Men som tur var reagerade jag och hoppade åt sidan i rätt ögonblick.
Snabba djur det där..Hugaligen!
Bäst att titta ordentligt var man sätter fötterna.

Vill ochså passa på att gratulera Ewa och Håkan i Karlstad
och deras Sökövintin CA-Gibson som klarade sin RB-Licens
på Örebro banan i dag!!....

På bilden Sökövintin CA-Gibson (svart vovve)
GRATTIS GRATTIS!! Från oss.
Vovven bakom är kompisen Mibisans MR.Loquat (Dizel) som
också är på "G" med sin licens på RB inom snar framtid :-)
Kul att så många whippets har och kommer att ta licens på
RB. JÄTTE KUL verkligen!!

I morgon börjar jag kl.11.00 och jobbar till ca. 20.00 så
vi får se om det blir någon blogg i morrn,beror helt på hur
många buffé gäster jag får till kvällen!
Citatet för i kväll kommer här.....

Hittade även en skylt på internet,undrar var i Sverige den
sitter någonstans :-)))))))


Ha nu en skön kväll alla vänner så hörs vi snart igen,
"Simma lugnt"


Kram från Steelsuccess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: