steelsuccess whippets

2010-07-06 Hotellstäd och synvillor!!

Kategori: Allmänt


God kväll på er alla vänner!! Både igår och idag har jag lagt
den mesta tiden på hotellet på mitt arbete.Har gått igenom
39 st.rum igår efter uthyrning i helgen som var! Och som vanligt
är det gäster som lovat att städa sitt rum men inte gjort det.
Här gäller det vandrarhems gäster.Hotell gäster får ju sina rum
rengjorda av oss,det ingår ju i priset! Men nu är det gjort :-))
Vårt hotell och vandrar hem går i 50-tals stil,med vissa nya detaljer!
Ett par gäster i morse tyckte vi skulle framhäva 50-tals stilen mer
i vår presentation av Horsvik.Charmigt 50-tals hotell typ!
Kanske inte fel igentligen!

Här en bild från ett av rummen!

Annars är vi inne i ekorrhjulet även denna vecka,Tobbe kör natt
och kom i väg vid 17-tiden och beräknas parkera hemma vid 06
tiden i morgon bitti! :-/
Här bjuder jag på lite synvillor i kväll,rätt häftigt tycker jag!...
Stirra på de fyra prickarna i mitten av bilden i ca.20-30 sek.
Blunda sen ca.5sek. och öppna ögonen och titta tex. in i en lampa eller
en annan ljus källa.Vad ser ni????




Häftigt eller hur???

En till synvilla.Hur många ben har egentligen elefanten??



Och här en bild som jag lovar är HELT STILL...


kallas för "mogura"....

ung eller gammal ,bestäm själva...



Nästa bild är ingen synvilla utan vår goa DS-Starkodder :-)

Bilden är tagen av Anders Hedström. Vi tackar så mycket den!!
Handler är uppfödar matte Åsa Eriksson Emmalines,Tack för
din hjälp Åsa!!

Lite humor kommer här...




Ha nu en fortsatt trevlig tisdags kväll.Jag själv tänkte ägna mig åt
att städa undan lite här hemma innan TV tittning en stund!


Kramar från Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Olga Sandlund säger:

    Hallå där Steelsuccess! Nu har ni skojat till det på allvar. Jag gjorde testet på första synvillan (stirra på de fyra punkterna) och jag såg Jesus när jag blundade. Nu undrar jag om jag är på rätt väg? Är det Jesus man ser eller är det hans bror?



    Kanske är det bara värmen som gör att man blir lite yr. Varma hälsningar Olga

    2010-07-07 | 08:50:41
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie säger:

    Haha..Hej Olga!! Ja antingen är det Jesus eller Tomas Di Leva man ser.Jag såg i alla fall ett mans huvud eller så har jag fått solsting på kuppen:-/

    Lite häftigt var det tycker jag!!

    Ha det så bra i värmen önskar vi er,

    och välmött fram över!

    //Kramar Anncie och co.

    2010-07-07 | 17:38:40
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: