steelsuccess whippets

2010-01-18 Måste nog lägga mig snart

Kategori: Allmänt


God sen kväll på er!! Blev sittande i kväll med en del valberednings
arbete,så denna blogg blir lite kort i dag.Denna vecka kör Tobbe
natt,så vi ses på fredag igen.Då ska han in till veterinären och
vaccinera Oddie och Sippan.Vi har delat in dom två och två
under året,för att få det att flyta på.Nästa gång är det Ricky och
Bacchus som står på tur och sist Brasse och Kicki.För vår del
passar detta bra att göra så här.
Annars har man jobbat i disken idag,vi hade 218 gäster på två
timmar,så det var bra med folk för att vara en måndag.
På matsedeln var bla. Ädelost gratinerad Kassler med potatis
och Chilicon carne med ris.Till veckans extra hade vi bak potatis
med skagen.Jag har varit på Horsvik sedan 1999,så internt brukar
vi säga att "Horsvik byggde denna kropp"!! som vi har :-))


Längtar tills man får börja köra in Classic på rundbana,inget är
som väntans tider..Hon har ett godkänt licenslopp avklarat
på whippet race 2009,så nu siktar vi först och främst på ovalen
i vår för henne.Sen får vi se när vi försöker ta licens nr. 2 på
whippet race.Spännande värre......


Nu ska jag nog gå ut och "kvälls kissa" vovvarna
så jag kan lägga mig snart och drömma om vår och sommar
med fyrfota vänner :-)

Så från oss på Steelsuccess önskar vi en God Natt!
See you soon :-)

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Nog blir det kul när säsongen kommer igång för oss "räjs-fantaster":-)))). Vilken "gör-go" mat ni verkar ha på Din arbetsplats Anncie. "Gör-go" är äkta Östgötska och vet du förresten HUR man vet att en hund är från Motala????

    Jo - dom säger:

    Vöff dö!



    Kramis och Natti,

    Marie och Mibisanar-ligan från Östergötland;-)))

    2010-01-18 | 23:25:51
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie säger:

    Haha!.....:-)))

    Då får jag öppna mina öron ordentligt så hör

    jag nog vilka vovvar som kommer från Motala trakten!!#skratt#

    Kram från mig :-)

    2010-01-19 | 17:12:17
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: