steelsuccess whippets

2010-01-07 Blandad kompott!

Kategori: Allmänt


God kväll i kylan! Då har denna dag nästan också rusat till
enda.Har idag tagit bort det mesta av julen,men våran kungs
gran står kvar ännu,den är för fin att kasta ut tycker jag.
Ska under morgondagen se om temperaturen är något lunda
så man kan gå ut och gå med vovvarna,det har varit för kallt
att gå någon längre sträcka tyvärr.


Kicki har roat sig med att "slakta" den nya julklappen under
dagen,vad mycket trådar sådana här leksaker innehåller #skratt#
Det såg ut som mina strumpor hade blivit långhåriga efter ett
tag,trådar i alla färger brydde golvet och strumpor!
Denna vovve kan sysselsätta sig ordentligt! SMILE :-)


Tobbe har sysselsatt sig i soffan i kväll.Det fick han göra
för han har varit uppe sen 04.00 i "morse" och kört.
Hans kommentar: Kommer du med kameran nu igen!! #Flin#


Och medans Tobbe vilade tände jag lite värmeljus i köket
medans kaffet blev klart,det är aldrig fel med lite myspys.


När jag drack mitt kaffe så funderade jag på
att man kanske skulle måla trappan vit upp
till övervåningen.Det är rätt snyggt,men kanske
opraktiskt när det gäller smuts.Men man är ju
van att städa.Så det får nog bli så :-)
Vi ska bara vänta in mattläggaren till de två
rummen,så får detta bli nästa projekt.


Lite Skoj med hälsningar från Åke och Annica genom vår blogg:
Åke tyckte vi skulle hälsa att Utah Kid hade hård bantat under
vintern. Så nu vet ni det! Jag tycker nog att han behöver lägga
på sig några kilon!! Så han inte faller i bitar! #skratt#


Ja gott folk,nu ska jag kolla lite TV
en stund innan natt drillen.
Så med denna fina månbild önskar vi
på Steelsuccess en mysig kväll till alla!
Hörs snart igen! :-)

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Ja - nog kan Utah Kid lägga på sig något kilo;-)))). Ser ju lite ut som ett benrangel på bilden (hihi). Nu bara hoppas man på att temperaturen utomhus ska STIGA och bli lite mer "normal". Härlig bild på Tobbe i sängen! Har han klivit upp så tidigt på morgonen så har han gjort sig förtjänt av en tupplur under fleecefilten.....

    Kramis Marie och Mibisanar-brudarna

    2010-01-07 | 22:32:11
    Bloggadress: http://mibisans.se
  • Anncie säger:

    Ja du Marie!! Jag håller med dig fullständigt om

    att det kunde vara lite mildare ute.Detta väder är väldigt vackert,men lite för kallt för oss som har whippar.Hoppas man kan gå en runda i morgon mitt på dagen.

    God Natt kramar från alla oss!

    2010-01-07 | 23:58:15
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Svärsonen säger:

    Det syns svärfar har ett hårt liv både Anncie och och vovvarna . Kram på er båda från oss.

    2010-01-08 | 19:38:46
  • "Svärmor" (Anncie) säger:

    Haha..Tack för den :-)..Vill du ha en försenad

    julklapp eller..???

    Kramar från Svärmor och svärfar till er

    i Smålands djupa skogar!!

    2010-01-08 | 20:43:34
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: