steelsuccess whippets

2010-01-03 "Myspys" dag!

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner!! Idag har vi bara haft en
slappar och "myspys" dag.För imorgon ska både
Tobbe och jag till våra arbeten,vardagen börjar
göra sig påmind igen.Jag jobbar måndag och
tisdag för att sen vara ledig igen.Ganska skönt
med en mjuk start. :-) Medans Tobbe bara är ledig
på onsdag,men men man får ta vara på fritiden,den
är mycket värd!!


I morse när vi vaknade var det -15 grader och månen syndes
fortfarande på himlen,här tog jag en yrvaken bild på den
mellan kvistarna!


Morgon rodnad över Fågelvägen,det syndes att natten varit kall!


Alla vovvar har mest velat varit inne idag,fort ut sen in igen!
Här har Sippan en "myspys" stund under filten!!

Likaså vår "Pajas" Brasse,som här fått på sig sin "mysskrud".
Han bruka även försöka linda in sig i våra lång gardiner ibland!
Tossig vovve men ack så rar!! #Skratt#


...När husse började att skrammla med matskålarna så
reste Brasse lite på sig, ett välbekant ljud när det vankas mat.


Oddie hade bäddat ner hela sig,det var bara huvudet som stack
fram!! ZZZZZ


Gammel Bacchus hade intagit denna klassiska whippet position!
Ricky och Kicki får vara med på bild nästa gång för jag fick inga
bra bilder på dessa två,de var uppe och knallade runt just då.


Avslutar idag med en rolig bänk utformad
som en whippet,som jag själv skulle kunna
tänka mig att ha,blå som Blåkulla :-)
Många kramar från Steelsuccess till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: