steelsuccess whippets

2010-02-18 Fejar kväll..

Kategori: Allmänt


Hej hej på er alla!!
Har varit i städar tagen i kväll här hemma.
Så denna blogg blev lite sen.Har haft en hyfsad dag på jobbet,
hotell städ på fm. sen resterande dag har man fyllt med de
verse ting så som att ta hand om 232 gäster. De har ätit en
massa pannkakor samt mango och kyckling gryta.
I bland fattar man inte HUR folk kan äta upp allt de lastar på
sina tallrikar.Jag skulle storkna efter 6 biffar 7 potatisar med
sås och grönsaker men men..är det buffé så är det.
Dess utom "backar" de också.
Annars så är det lugnt i huset just nu,vovvarna sover och Tobbe
jobbar natt. Han kommer hem i morgon bitti och tar hand om
de fyrbenta för jag ska jobba frukost i morgon bitti och går upp 04.30
Så jag BÖR nog gå och lägga mig snart.
Får inte glömma att dra ner soptunnan till vår infart bara,för sopbilen
kommer i morgon:




 


Som sagt man blir lite trött av att städa,men med lite possitivt
tänkande brukar de mesta gå.På vårt arbete kan man se på
vissa människor när det är måndag och skillnaden när fredagen har
kommit,vilken skillnad är det samma person eller??
Ja man funderar ibland,verkligen :-/
Eller hur folk kan bete sig i mellan åt:
De ser att man fyller mat ute vid buffén,ändå kan de stå i kassan och plinga
som en galning fast de ser att man är upptagen!!
Ja ja alla är vi olika.


AVSLUTAR TYVÄRR MED ETT MEDDELANDE JAG FICK PER TELEFON
NU KL. 23.15!! JÄTTE TRÅKIGT MEDDELANDE:
VÅR KLUBBSTUGA PÅ VÄSTERÅS RUNDBANA HAR BRUNNIT NER I KVÄLL!!
FINNS INGA ORD!! GRRRRRRRRR
(Och jag som började bloggen med possitivitet)
Kram till er alla så länge! Måste ringa Tobbe nu!!
Från Steelsuccess

Kommentarer


Kommentera inlägget här: