steelsuccess whippets

2010-02-12 Äntligen fredag phu!!

Kategori: Allmänt


Hej och hå alla vänner!!
I morse har det börjat mindre bra..USCH
Jag vaknade klockan 06.00 och låg och drog mig
en stund,sen slängde jag benen över kanten
efter en stunds mornande och ställer mig upp och tar
ett kliv åt sidan..KNAK hör och känner jag under min fot.
Jag hade klivit på mina glasögon som hade hamnat på golvet
under natten.Jaha vad göra??..Tänder lyset och kollar skadan
ena bågen är helt av och brillorna hade bytit sin form till
något helt annat än glasögon. Jag började genast fundera HUR
jag skulle se att köra bil till jobbet nu!
Fick börja leta efter mina ur gamla glasögon som man ser ut
som typ en uggla i..
Hittade dom i ett skåp..ihop svetsade vid bågen över näsan
sen fattades den ena plast skydds plutten på ena sidan och så
jätte skeva.OM de skulle ha passat perfekt skulle öronen ha suttit
väldigt olika på var sida om skallen!! Men men..Jag hade dom bara
på mig när jag körde bil till jobbet.Vilken början på min dag Haha!!


Nu är dom i alla fall inlämnade på lagning.
Inte kul med trasiga brilllor!!
(Ej mina på bilden,de såg lite värre ut)


När vi kom hem efter våra jobb så
plåtade vi lite med kameran,fick väl en helt
oki bild på Brasses huvud efter många försök..
Svårt det där med att få till bra bilder...


Brasses huvud.(Go pöjk)...


Lägger in en bild på Blåkulla från Västerås Whippet race bana
våren 2009 när vi tränar.Katta Lindberg har fångat Sippan här!


Här har Tobbe fångat Ricky på bild hemma i bia bädden..
Mysig kille....


Annars funderar jag på att skicka Tobbe och Blåkulla till
OS i Vancover..Tävlandes i Kast med liten Dammis!!
Undrar om det finns chans till att införa en sådan gren?? Hihi...


Nu tänkte vi ha lite fredags mys och slappa lite
framför TV:n med till tugg!
Så till er alla där ute i vinter Sverige:
Trevlig Helg från oss på Steelsuccess!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: