steelsuccess whippets

2010-02-02 Natti Natti...

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner! Hoppas ni haft en bra dag som snart är
till enda.Ja vi har som vanligt fullt högtryck på gång.
I går var jag inne med bilen på rost skydds koll,och tro det
eller ej bilen är ju så gott som ny, och redan börjar det
komma lite ytrost.Det måste bero på bla våra saltade
vägar.Så på måndag lämnar vi i från oss bilen på under
reds behandling.Den som kollade bilen sa att de flesta
nya bilar inte har full gott rostskydd under.Det är som att gå ut
i kort kalsonger på vintern.Och vad gör man..resonemanget blev
att vi sätter på bilen långkalsonger i stället,så vi slipper stora
rost angrepp i framtiden.
Annars har det rullat på som vanligt med diverse ting.
Är inne på dag 2 med avmaskningen på vovvarna,så nu är det
bara i morgon kvar.
Lägger in ett par bilder på Oddie och Brasse i kväll...


Jag är trött matte,plåta Oddie i stället han är ju vaken........


En yr vaken Oddie..Vad gör du matte??? Kryper du på golvet
med kameran nu igen......


Här en bild i repris.Tobbe jobbar ju natt så vi ses på fredag
igen.Funderade just på vad man ska hitta på när han fyller
50 år!! Jag har lite ideèr....man måste ju försöka planera lite
i god tid också.:-))


Ja gott folk..Nu ska jag rasta de fyrfota vännerna
och lägga mig,för nu börjar jag bli trötter.
Så vi önskar alla en god natt! Från oss på
Steelsuccess! Natti Natti...zzzz....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: