steelsuccess whippets

2010-08-03 "Sjukstuga"

Kategori: Allmänt


Feber,förkylning,halsont och hosta.Kan man tänka sig något värre?
Ja det kan man nog men nu har vi varit rejält krassliga sedan fredagskvällen.
Börjar bli lite trötta på detta nu eftersom vi inte kunnat sova ordentligt heller.
Men tänka positivt ska man ju göra och försöka vara schysst och ödmjuk
i alla fall. Men tyvärr räcker det inte till i alla fall alla gånger med hjälpsamhet
och ödmjukhet.Även fast Tobbe och jag försöker leva efter detta motto i de
flesta lägen,så slår blixten ändå ner i mellan åt! Det är bara att försöka
intala sig själv detta fenomen,att "Thats life"!! Go on....
Så får man göra det bästa av situationen där efter sedan,och förhoppningsvis
lära sig av det blixnedslag som kommer på livets stig och inse att alla är vi olika individer
som tar saker på olika sätt :-)



Ja ja, annars så fick jag ett kul sms idag,det var chefen som
hörde av sig och talade om med en klapp på axeln att Horsvik under
Juli månad hade haft 730 vandrarhems gäster,inte så illa för
att ligga i "buschen" tycker vi. Jätte skoj faktiskt!!



Förhoppningsvis ska vi vara mer på benen till helgen.
Vi in riktar oss nu på whippet race i Norrköping och
vi kommer att tävla med:

Kvarnhällens Brasse,premiär för honom alltså.


Emmalines DS-Form....


Emmalines DS-Blåkulla och


Axrace Classic..
Alltså välmött i Norrköping alla vänner som ska dit nu på lördag,
ses där!



Fick även en bild från våra vänner Tatiana och Lubos i Nyköping

En liten Bryan Adams Cinpress. Tack så mycket för bilden,så gullig!


Just nu regnar det ute och jag pratade med en hundkappare
från Landskrona idag,de hade väldiga problem med torr bana,så jag lovade
henne att sända ner lite regn söder ut så jag gör det nu. SMILE
Lycka till med tävlingarna och alla som tävlar i Simrishamn i helgen!!
Och även till er som tävlar på Åkerskanal förstås, GOOD LUCK!!

Och ett citat följer här:

God natt på er alla önskar vi på Steelsuccess!!
 

Kommentarer

  • åsa säger:

    Hoppas att ni kryar på er...blixten kan ha positiva egenskaper också..nämligen att man vaknar till och ser allt kristallklart...det har hänt mig ett antal gånger..jag lovar att det blir bättre.

    2010-08-04 | 08:54:14
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Vi tackar för krya på er hälsningen och vi hoppas vara bättre på benen till helgen!

    Jag får väl kanske skaffa mig en åskledare på skallen också så jag kan skydda mig bättre för näst kommande nedslag i framtiden!! Skratt :-))

    2010-08-04 | 12:06:57
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Ewa &Håkan säger:

    Tjena !!!

    Krya på er nu !!!

    Så syns vi på Lördag i Norrköping !!!

    Kram på er !!!!

    2010-08-04 | 20:01:08
  • Anncie och Tobbe säger:

    Tack Tack!! Ewa och Håkan!!

    Vi syns på lördag och kör försiktigt.

    Kram från oss!!

    2010-08-04 | 20:09:39
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Olga Sandlund säger:

    Hallå där i sjukstugan! Förkylning på toppen av alla aktiviteter som ni har för er. Hoppas ni kryar på er ordentligt till på lördag.Jjag jobbar i kiosken och lovar härmed att hålla kaffet varmt och teét hett.



    Kram på er från Tantolga

    2010-08-04 | 20:25:44
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie och Tobbe säger:

    Tack snälla Olga!! Vad kul att vi ses på lördag och snällt att du fixar lite varmt åt oss också.

    //Kramar Anncie och Tobbe

    2010-08-04 | 22:22:08
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: