steelsuccess whippets

2009-11-19 Nattsudd..

Kategori: Allmänt

Hej vänner! Jag kom precis nästan hem
i från mitt jobb.Då har man varit i gång
sen 06.30 i morse,Phu!
Men det är ju fredag snart som tur är.
I kväll lägger jag in lite av varje ...




Här en stil studie av Blåkulla på träning I Västerås i maj-09,
fotografen är Katta Lindberg.


Och här Sippan som tar trasan,bilden hör i hop med den bild
som jag lade in i förrgår på bloggen.Från WR tävling i Västerås -09.


Såå här kul tycker nog whipparna det är att få springa!

Jag måste nog gå och lägga mig nu,för jag ska vara på jobbet
igen kl.08.00 i morgon bitti.
Vi får se vad Tobbe och Åke har åstakommit i hallen i morgon
när jag kommer hem.Ska bli kul att se om dom har gjort
någon nytta eller bara pratat?? Skratt!!


Kram och God Natt från Steel Success!!!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Ja - det är allt upp till bevis för "grabbarna" att visa att det hänt något i hallen:-)!!! Risken är att dom snackar värre än oss "käringar". Tro mig - det manliga könet kan dom oxå (skratt)!

    Kramis Marie!

    ps. fick ni mitt mail med länken till den "bra-iga" hemsidan!!!!!

    2009-11-20 | 00:34:03
    Bloggadress: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här: