steelsuccess whippets

2009-11-18 Ledig dag med regn...

Kategori: Allmänt

God kväll vänner! Idag har jag
varit ledig,det var ganska skönt
efter allt jobbande.Har passat på
att städat idag,sen skulle jag gå på
promenad med alla vovvar,då började
det att blåsa och regna så in i nordens
så både hundar och jag blev tvugna att
avbryta promenaden och gå hemmåt
med slag regn i våra ansikten,inget
whippet väder alls!!Lite blandade bilder blir det i dag....


Idag kom Robban förbi och hälsade på,han hade med sig ett
nytt tagent bord och datamus åt oss,jag testar just nu,och det
verkar ju funka bra.Han gillade inte lampan i vår kamera när jag
tog bilden,den var för stark sa han,det kan man kanske se på
honom.


En annan kul grej var att i somras då vår vän Anders Ytterberg
var på en semester tripp, så hittade han en gata som hette
som våran Oddie, inte ofta som man hittar ett gatnamn som
stämmer överens med våra vovvars namn direkt.Vi tackar
Anders för bilden igen! Väldigt kul att ha..


Efter som det regnar ute idag,så tyckte vi att det passade med
lite tävlings resultat i regn.Här en bild från Hedeby Zoo loppet
2008. Här är Åke med Ivan Hoe högst på pallen.Vi kom 3.a med
DS-Form denna dag.


Ännu en tävling i ösregn..Här El Chutney högst upp, DS-Form
kom 2:a och om jag minns rätt Fyra Mark 3:a. Hua sånt väder!!
Den här bilden är från Västerås i år.


Avslutar med en häftig bild som jag hittade idag,visst är
den läcker?? Ha en mysig kväll alla vänner så hörs vi snart
igen! Ps.I Morgon jobbar jag sent och Tobbe kör natt så bloggen
kan bli sen i morgon!

Kommentarer

  • Per Norgren säger:

    Hej på er Jätte kul att se Ivan pivan högst upp på pallen med Snälle Åke.Det är tur att Ivan inte är gjord av socker.Snyggt jobbat i eran hall. Hälsa Åke att när han tränat klart med att spika pärlspont är han välkommen till Ivans gammel husse och fortsätta med det. Många Kramar från Västanvindarna genom Per

    2009-11-22 | 22:27:54
    Bloggadress: http://www.vastanvinds.se

Kommentera inlägget här: