steelsuccess whippets

2009-11-17 Syskonen Blåkulla o Starkodder!

Kategori: Allmänt

Hej på er alla! Idag har det varit
väldigt disigt i Tystberga,en sådan
där dag man helst inte vill gå upp
ur sängen,men plikten kallar.Vovvarna
ska ju ha sitt och sen till jobbet.Vi turas
om att diska,så i dag har jag tagit hand
om den.Ett ganska tungt arbete,med
grov disk från köket och alla tallrikar,bestick,glas m.m


Här är våran diskmaskin som i dag tack och lov hjälpte mig
att ta reda på disk efter 230 gäster.Mycket "plocka" blir det.


Ja från jobbet till något mysigare,våra vovvar.
Här är Blåkulla start klar för whippet race i Västerås,ska bara
ta på munkorgen strax.Fotografen är Håkan Persson.


Och så fick jag springa..Vad kul!! men vem ligger i luften där
bak?? Måste erkänna att jag inte vet vem den vovven är,
kanske någon känner igen den?


och här brorsan Starkodder in action,också från Västerås WR
2009!


Avslutar i dag med en bild från Järbo i somras där Blåkulla
kom 2:a och DS-Form 5:a.
Ha en trevlig kväll alla vänner,vi hörs i morgon igen!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Halloj i stugan!

    Känner att plikten kallar och förtälja vilken vovve som Blåkulla springer med i loppet. 99,9 % säker på att det är Åbrinkens Bougatsa Apó Azzar i vitt täcke. Försöksheat 2 i Västerås 2009-06-06. Blåkulla sprang på tiden 9,87!!! och Bougatsa Apó Azzar på tiden 10,49 och hon blev alltså tvåa i loppet.

    Bougatsa Apó Azzar är syster med Briam som jag ska para min utställningsfröken Dixie med våren 2010!

    Kram kram till Er alla! Och jag tror jag har bra koll på läget (skratt).

    Marie

    2009-11-17 | 19:35:19
    Bloggadress: http://mibisans.se
  • Anncie o Tobbe säger:

    Tack Marie för upplysningen!

    Det är bra med en kunnig Webmaster,alla borde ha en.

    Kramar från oss!

    2009-11-17 | 19:53:06
  • Anders Ytterberg säger:

    Hej

    Japp Webbmaster har helt rätt

    det är Bougatsa Apó Azzar den med från Västerås

    Trea var Webbmasters Tikka på 10,62



    Kram Anders

    2009-11-17 | 21:40:52
  • Anncie o Tobbe säger:

    Tack för din bekräftelse Anders! Vilken tur att vi har alla goda vänner som ni!Så det blir rätt till sist!

    Kramar från oss!

    2009-11-18 | 00:13:33

Kommentera inlägget här: