steelsuccess whippets

2009-11-16 Bild studie på Axrace Classic

Kategori: Allmänt

Hej alla vänner,idag känns det att man
har jobbat i helgen,vi hade en 50-års fest
på jobbet på lördagen,kom hem 03.30 på
natten.Men kul var det fast man är lite
sliten.
Idag lägger vi in en stil studie på Kicki
när hon springer från tornet 8 mån. gammal
på Västerås WR,bilderna är tagna av
Katta Lindberg Qetesh kennel.


Tjo ho! Här kommer jag med fokus på trasan......


Jag ska nog ta dig trasan,vänta du.....


Och där fick jag dig! Yes Yes.....


Åh Åh..Hur fort kom jag in i gropen igentligen??
Ska man stanna här??


Fick dig trasan!! Men jag blev nog lite yr i knoppen,fast det
gör ingenting,bara jag tog dig!


Trasan är MIN !!...


Det var ju jätte kul det här husse och matte!
Jag släpper den ALDRIG....


Inget problem med traständheten här inte..Vi fick klippa bort
den till sist.Skratt!..Hon är för "skön" vår Axrace vovve!!
Tack än en gång Katta för bilderna!
Ha en nice kväll alla vänner så hörs vi snart igen!!

Kommentarer

  • Elin Rose säger:

    Hejsan



    Fina bilder på Kicki!!



    Kram från oss alla.

    //Elin

    www.sloughi.se

    2009-11-16 | 18:16:04
    Bloggadress: http://www.sloughi.se
  • katarina säger:

    Vilka fina bilder på Kicki

    Men har ni maskrosor på eran bana.!!!!!!

    Ritigt somrigt blir det ju ialla fall



    ha det så bra

    2009-11-16 | 18:19:31
  • Anncie o Tobbe säger:

    Ja visst har vi fina blommor på vår bana? Skratt!

    Bilderna är tagna 090509 och vi tränade bara då.

    Vi lovar att klippa den tills vi ska ha tävling!

    Kramar Från oss

    2009-11-16 | 19:03:45
  • katarina säger:

    Ja det är bra Anki och Tobbe annars kanske Ozzy stannar och luktar på dom fina blommorna . ASG.

    2009-11-17 | 17:51:49

Kommentera inlägget här: