steelsuccess whippets

2009-12-23/24 julafton, GOD JUL!!

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner! Vi får hoppas att ni har en mysig julafton så här
långt.Igår onsdag var det bra promenad väder,här en bild som
Tobbe tog ,nästan så att solen bryter i genom,inte fel alls!
Jag var inne i Nyköping på em/kvällen och handlade,snacka om
folk i centrum.På Åhléns hade dom dragit in paket inslagningen
för att personalen inte hann med för köerna blev för långa.
Ja ja..så det kan bli.Så igår var jag hemma väldigt sent,men
skinksmörgås och dricka därtill hann vi med i alla fall :-).........


...och klä julgranen som jag fixade med mig hem från stan..........


...och duka inför ätande av julmat,alltid skönt att ha allt lite förberett.
Så nu på morgonen har vi slagit in de sista paketen,lite små plock
återstår och matlagningen givetvis.
Ikväll ska vi också hinna med ett besök hos Fredde och Carina där är
nog också Åke och Annika,så kvällen kan bli sen.Det blir oftast så
i trevliga människors sällskap!....


Kanske denne man dyker upp under kvällen.....


Och från oss alla till er alla : EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Vi hörs snart igen!!

Kommentarer

  • åsa o leif säger:

    Riktigt snyggt dukat bord...känner igen det lite grann!



    God Jul!

    2009-12-24 | 12:52:54
    Bloggadress: http://emmalines.se
  • Anncie säger:

    HaHa..Ja det förstår jag att du gör!!

    Ett suveränt bord,vi har aldrig haft något bättre!

    Kram från oss!

    2009-12-24 | 13:06:10
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • katarina säger:

    God Jul

    2009-12-24 | 22:05:21
  • Marie Sandberg säger:

    Vad vackert Ni dukat hemmavid:-)! Vi får inte glömma bort "kursen i servett-vikning" framöver:-)!

    Ha nu en riktigt god fortsättning på julhelgen.... Såg att Ni ringt idag, men det har varit fullt upp minst sagt och jag hann aldrig ringa tillbaka till Er. Men vi kan väl höras i mellandagarna gott folk. (PS. Hihi, verkar som Ni längtat så läääänge till julafton som är den 24:e, men ni har ju skrivit 23:e här på blogginlägget kära vänner:-))))))))! Kramar och God Fortsättning från mig och Mibisanar-brudarna

    2009-12-24 | 23:52:55
    Bloggadress: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här: