steelsuccess whippets

2009-12-22 Nu går vi mot ljusare tider..

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner! Idag har vi jobbat och
slitit nästan enda till nu.Kom precis hem från
Nyköping där jag hämtade Tobbe från sitt arbete.
Vi har varit vakna sen 04.00 i morse så nu börjar
ögonen att klia lite smått.Efter mitt jobb så tog
jag ungdomarna med mig till Vagnhärad och
köpte bland de sista julklapparna.Sen hem och
tog hand om vovvarna.Så snart ska vi sova!!
Tobbe är ledig i morgon,men jag jobbar så han
får nog ta fram dammsugaren o golv moppen.
Medans jag åker och handlar lite julmat efter arbetet.
Man får "team Worka" så ska vi nog få till det :-)


I går var ju den mörkaste dagen på året, så nu
går vi fram mot ljusare tider.Vad skönt att det
vänt! Ha det så bra ni kan tills vi hörs snart igen!
God Natt kram från oss på Steelsuccess zzzzz...

Kommentarer

  • Elin Rose säger:

    ♥ ♥ ♥GOD JUL ♥ ♥ ♥

    Till Er Alla. Från Oss Alla.



    www.sloughi.se (bloggen är uppdaterad)

    2009-12-23 | 18:31:09
    Bloggadress: http://www.sloughi.se
  • Olga Sandlund säger:

    Nu är det jul och då hoppas jag ni får en fridfull dag och afton.



    Hälsningar Olga i Motala

    2009-12-24 | 00:23:14

Kommentera inlägget här: