steelsuccess whippets

2009-12-11 Äntligen fredag !

Kategori: Allmänt


God fredags kväll på er alla! I kväll måste jag
erkänna att john Blund har strött sitt pulver
i ögonen på oss här hemma.Jag slocknade i soff-
hörnet en stund efter arbetet och handlingen i
Nyköping.Men sen fick jag höra att "gubben"
började snacka ute i köket,han gick och små
pratade,så jag drog mig ur soffan..när jag inte
såg mer än Tobbe i köket,så förstod jag att
han snackade med vovvarna förståss. :-)


Sen fastnade vi framför en film på Tv.n, jag gillar lite sådant
övernaturligt.Alltid lika spännande med en Indiana Jones "rulle"
det går alltid hem här hos oss.


Hittade Starkodder och uppfödarmatte i vårt arkiv,här kan han nog
var ca.5-6 månader skulle jag tippa.Och tiden bara flyger i väg!!


Och syrran Blåkulla var också med denna dag...som bjöd på
fint vårväder i Västerås!

 
Och nu ska vi här hemma försöka krypa till sängs,
för det har varit en tuff vecka som innehöll både
roliga och mindre roliga sysslor.Men så ser det ju ut
för oss alla.I morgon har jag önskat mig kaffe på
sängen,vi får se om jag får det.För i morgon är
det ett år närmare pension igen för min del.Skratt!
Med denna natt himmel önskar vi god natt från oss
på Steel success! Hörs snart igen.

Kommentarer

  • Jojo säger:

    Hi hi, nattugglan hittade fram till bloggen till slut.... Jag hade ju råkat radera ditt mess med adressen så jag har letat som en idiot innan jag till slut hittade fram : )

    Fy 17 vad ni måste slitit med julbordet, och jag fick inte vara med i år heller : (

    Jag tycker att det är dags att ta en fika snart, måste ju kika hur fint det blivit med målningen hemma hos er.

    Kramiz Jojo

    2009-12-12 | 00:25:38
  • Anncie säger:

    Tack för dina inlägg "JoJo"!Vad kul att du hittade in till oss:-) Vi kan höra av varann om en fika tid,

    det är ännu inte riktigt klart med vår renovering.

    Men vi hoppas det blir det till jul.Då har vi ju också lite lediga dagar.Välkommen på en visit då.

    Kram och hälsa alla i din familj!!

    2009-12-12 | 11:37:24
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: