steelsuccess whippets

2009-12-09/10 Jul på Horsvik..

Kategori: Allmänt


Hej goa vänner!..Hoppas ni har det bra i erat jul-
stök.Jag har haft det lite hektiskt i går och idag,
därför lägger vi ihop dagens blogg med gårdagens.
Vi har haft julbord på mitt jobb idag och massor av
förberedelser har gått åt.Men väldigt uppskattat
av många gäster.Kul Kul!! Lite bilder följer..


Här är Ewa i full gång med ägghalvorna....


Och Gunnel med sillsalladen....


Julbordet...mums!


och mera maat!...


Jam Jam..Ja det har som sagt varit detta som vi arbetat med
under flera dagar!


Lite choklad mousse kanske.....


Avlutningsvis lite frukt och godis,här har vi bunkrat i vår soffa!
Vi tar bort locket och laddar upp på ett lakan.Så har ni en gammal
köks soffa hemma med lock,perfekt att ladda upp med olika saker.
För något år sen hade vi dricka flaskor i den.Kul grej faktiskt.:-)


Eller har ni en vagn?..Vi använde våran som bröd vagn,praktiskt.


Med denna bild vill vi på Steel success önska er en fortsatt
trevlig kväll! Vi hörs snart igen.

Kommentarer

  • Olga Sandlund säger:

    Wow!!!! Otroligt läckert julbord!! Inget som fattas. Fruktsoffan var inbjudande.



    Grattis till väl utfört jobb måste jag få säga. Jag tror gästerna kommer att bekräfta det.



    Jag åt julbord igår men………inte utan att jag blir sugen igen när jag ser dessa bilder. Hälsningar Olga i Motala

    2009-12-11 | 16:28:34
  • Marie Sandberg säger:

    Jag håller med Olga! WOW! Vilket julbord!!!!!

    Jag blir hungrig ju......

    Kramar till Er alla från mig och brudarna!



    Marie

    2009-12-11 | 20:45:45
    Bloggadress: http://mibisans.se
  • Anncie säger:

    Smile!!Tack Olga och Marie för era komentarer!!

    Hoppas ni har vägarna förbi mitt jobb någon gång,

    så ni kan äta god mat och besöka öst kusten!

    Vore jätte kul! Välkomna! Kram Anncie

    2009-12-11 | 21:15:04
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Olga Sandlund säger:

    Tack för inbjudan! Jag ska prata med Marie om att ta en liten tripp utmed kustvägen från Kolmården. Jag tittade på kartan vart stället låg och jag förstår att det måste vara vackert.



    Ha det gott! Hälsningar Olga

    2009-12-11 | 21:49:14

Kommentera inlägget här: