steelsuccess whippets

2009-12-08 Julstök i stugan...

Kategori: Allmänt


Hej o hå i stugorna!! Hoppas ni har det gott! Idag har man varit
på sin co adress igen:Jobbet!! Vi har fullt styr med julbords för-
beredelser,men det har flytit på bra hittills.I morgon kör vi sista
rycket inför torsdagen.Tobbe har inte kört så mycket med last-
bilen idag,han har varit mekaniker i deras verkstad och åtgärdat
en del som omväxling i sitt arbete.
När vi kom hem så traskade vi ut med våra fyrfota vänner i mörkret.
Därefter åkte klotången fram,Bacchus vet såå väl när det är dags
att klippa klorna,då försöker han att varken se eller höra oss.
Jag syns nog inte om jag kurar ihop mig så mycket jag kan,tycks
han tänka. Ja de har ju sina personligheter vovvarna :-)


Just för en liten stund sen sprang jag ner och kollade vad husse
gjorde,och hittade Kicki Tobbe och Oddie framför Tv:n..
Mysstund i soffan är aldrig fel.


Här är Oddie som intagit soffhörnet och kollar vad husse stoppat
i munnen,kanske ramlar det ner en bit till mig också.....


Kicki kollar när matte ska dona med gardiner,jag har tagit fram
stryk brädan så det är väl bara att sätta igång,jag har något
rum kvar att fixa till,sen får det duga som man brukar säga.




Nu tänkte vi ta en liten kvälls fika,och sen fortsätta i
"gardin sysslorna",så vi får höras imorrn igen.
Ha en bra kväll alla vänner!
Lägger ut denna bild igen,jag tycker denna vovve
liknar vår DS-Form,jag gillar den verkligen.
Kram från Steelsuccess! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: