steelsuccess whippets

2012-03-30 Veckan som gått....

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner!
Då så var den efter längtade fredagen här :-)
Veckan som gått har varit fullt upp ...
Måndag ..smink party hos en arbets kollega efter jobbet..
Ja jisses vad mycket bra produkter som fanns!
Vi provade och kletade och kladdade Hej vilt, kontrat
med många skratt :-) Tack Marie för en kul kväll och
gott fika!!
Tisdag...Utvecklingsamtal med sonen, såg bra ut!
Mamman o pappan stolta över sin son :-)) Bra jobbat
Sonny!!
Onsdag...Danskurs i Cha Cha,Engelsk Vals och Rumba :-))
Kul att testa något nytt inom dans som ligger mig varmt
om hjärtat..Lite mer höft gung än i en Hambo kan jag säga
*Skratt*
Torsdag...Jobbar kväll på Horsvik....

..Serverade ett glatt gäng ifrån Uppsala :-))
En 1-rätters, Biff och ugnskivad potatis med blandsvamp sås..
Kaffe och en bit mörk choklad på det sen. Alla tallrikar var bar
skrapade , ett gott betyg :-))

Tobbe han skötte mark tjänsten hemmavid ,lång promenader
med vovvarna varje dag...En skön semester vecka för honom.
Lite bortskämd blev jag nog denna vecka med tex att det vardagliga
var fixat redan när jag kom hem! Tack snälla vännen :-))

Nu står Helgen för dörren och i morgon lördag drar vi till
Västerås, VHS har medlems möte och städdag!
Nu hoppas jag att det inte blir någon snö som jag hörde
något om..Don´t Like :-( i så fall..
Men då får man göra det man kan i alle fall :-)
Ser fram emot att få återse gamla och nya hundkappare
och det känns att man är på väg mot rätt håll...SOMMAR!!

Söndagen blir en hund aktivitetsdag och även hemma fix!


                               Classic Blick :-)))

Avslutar med några kloka ord som vanligt....



                       
                                 
                                         See You !
                                         Kram Anncie och Gänget!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: