steelsuccess whippets

2012-09-28 Valpdag 2 i stugan

Kategori: Allmänt

Hej alla goa vänner! ..Har ju inte bloggat på ett tag
så nu gör jag ett nytt försök så ni kan se vad jag skriver oxå!
Blev en massa svarta streck över det jag skrev , fråga mig inte HUR
jag gjorde *SKRATT*
 
Här kommer några bilder på mamma Classic och sina sötingar!
"Alla 10 hos mammsen"
 
 
ALLA 6 TIKAR
 
ALLA 4 HANAR
smaskens de här :-)
 
Sötnöten "Ettan" som vi kallar honom för tillfället pga att han har ett tecken i nacken
som ser ut som en etta..ska visa er vid senare tillfälle:-))
 
Mer bilder och mer presentationer av vår "Cocktal kull" kommer i morrn!
Kan oxå meddela att alla äter och går upp i vikt! Vi kan bara sitta och titta HUR länge
som helst vid valplådan..somnar nog där vi med i kväll!
Ha det nu så bra tills vi hörs snart igen!
Trevlig Helg önskar vi er alla!
/Steelsuccess kennel
 
 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Så fina! Förstår att ni tillbringar mycket tid hos dom, brukar vara så.
    Kul att få följa deras uppväxt via bloggen.
    Grattis och lycka till!

    Svar: Tackar så mycket Linnea :-)Ja nu är det mycket tid vid valplådan, inga problem
    att bli sittande där :-D Önskar er en fin Helg!
    Kram Anncie o Tobbe
    Anncie Pettersson

    2012-09-29 | 09:14:00
    Bloggadress: http://moneysteps.bloggagratis.se
  • Katarina säger:

    härliga bilder. vilken pussmun på Ettan.

    Svar: Tack snälla Katarina!.. Ja Ettan kanske blir enHejare på att pussas <3 Kram till er
    Anncie Pettersson

    2012-09-29 | 23:09:18

Kommentera inlägget här: