steelsuccess whippets

2012-03-20 Nostalgi och hund helg :-)

Kategori: Allmänt



Goder afton alla vänner! Här är det fullt upp varje dag kan man säga!
I helgen som gick var vi ute en hel del för att motionera oss och
hundarna. Måste försöka hålla mitt knä i gång med en del extra träning
och för att få tillbaka muskulaturen i mitt lår som tyvärr försvann rejält
under min skade period..inte kul att bli felbehandlad ifrån början..suck
detta kommer att ta lång tid att återställa....men man får inte ge upp!


Tur att man har Tobbe som peppar på....
I lördags kväll så hade vi förbaskat kul framför datorn "gubben"
och jag....nästan 3 timmars nostalgi på You Tube.....


 
..Jisses vad bra låtar och musik som vi diggade till :-))
Vissa låtar hade jag totalt glömt bort..men så kul att få höra igen!
Livat och glatt en lördags natt, lite kan roa oss nu för tiden..inget
märkvärdigt behövs längre..kan de va gammeln som kommer
smygande kanske?..*SKRATT*



Avslutar med en bild i från en av många mängder av
promenader man gått och går med sina vovvar.....
Undrar hur många mil hittils man gått?


Sippan och Kicki med matte i skogen :-))

                                    
                          Kramar Anncie och Gänget !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: