steelsuccess whippets

2012-01-03 Blåser hårda vindar igen!

Kategori: Allmänt


Så får vi smaka på "Emils" krafter här i Tystberga denna kväll!
Hujedamej!!! Vad det blåser...

Annars har denna dag rullat på med arbete, alla mat gäster har
inte kommit tillbaka från sin ledighet än, men ändå runt 180 gäster
har vi haft idag! En del nya saker att lära sig för min del som varit
borta ett tag nu, men det gick fint :-)
I morgon jobbar jag min 3:e dag för att sedan få några dagars
ledighet igen..känns skönt med en mjukstart för att känna efter
en smula hur knät funkar..

På hemma plan är det som vanligt, bara bra med alla dogsen!
Just nu ligger en del hos Tobbe i sängen och resten i en klunga
nere i köket under sina täcken!..De hör att det är skit väder ute,
får hoppas att det lugnar sig något innan natt rastningen.
Annars kanske folket får se "Flygande hundar" här i Tystberga
för första gången! ..man vet aldrig! 

Bjuder på en liten gif ...inte kul att bli anfallen i ryggen
helt ovetandes, men det ser liiite kul ut...



Häftiga djur kängurur :-))

Har inte så mycket mer att tillägga för i kväll
än lite kloka ord förstås....




Ett vänligt ord kostar inget och kan få en människa att
känna lite värme i sitt hjärta! Det gläder mig att göra
mina medmänniskor glada, då mår jag också bra :-))
Så sköt om er och ha d gott!
Ni är värdefulla!
/Kramar Anncie och company

Kommentarer


Kommentera inlägget här: