steelsuccess whippets

2011-05-08 Jobb och resultat..

Kategori: Allmänt



Tjena på er!! Här är allt nästan som vanligt.
Classic är för närvarande skendräktig,Blåkulla är lite
"mullig" fortfarande efter sitt löp,verkar bita sig fast ordentligt
denna gång.Men säsongen har ju knappt börjat än och jag
tycker inte det gör så mycket att det finns lite att ta av.

Helgen har snart försvunnit och den blev kort för min del.
Jag jobbade mellan 08.00 och 16.00 i går lördag.
Tobbe var till Västerås och tränade Oddie,Sippan och Kicki var med
som stödhund i ett licens lopp.
Vi gratulerar DJ-Black Jack och brorsan DJ-Vargtass till era godkända
licenser :-)))
Och grattis även till Mikael Holmistos vovve som klarade sin "solo"
Bara kul att få fram mer vovvar:-)

Jo jag pratade ju om att det vimlade av små gröna gubbar i
skogarna runt Horsvik.Militären har gästat oss och haft olika
övningar, och nu kan jag förstå en liten liten del av hur en del stackars
människor kan ha det i krigs härjade områden.
Det var hjärtskärande att höra K-pistar och andra vapen runt
om oss,jag fick gåshud :-/

I går lördag em. så var vi hos Åke och Annika en stund,
och där råder fullrulle.....

Rey och Ymer så härligt busiga.......


-Jag vill också ha den där!!
Kul att följa dessa charmtroll på nära håll :-)))

Och så lite....

I från Åkerskanal idag.
Jag reserverar mig för ändringar,
dessa resultat har jag fått per telefon.

320m.
1:a Banana Split 21.13 sek.
2:a Utah Kid  21.44 sek.
3:a Glavio 21.63 sek.
4:a Umberto 21.84 sek.
5:a Unikum 21.89 sek.
6:a Black Panther 21.90 sek.

320m.
1:a Vitess 21.56 sek.
2:a Virana 21.64 sek.
3:a Viggen 21.92 sek.
4:a Wiio 22.02 sek.
5:a GW ingen tid

Vi säger GRATTIS till segrarna med hussar och mattar!!

JJ-Sahlin tränade på 320 m. och fick den fina tiden 21.46 sek.
CA-Gibson har också visat bra form på träning idag på
Örebro banan,dock har jag ingen tid därifrån.

Ha en mysig söndags kväll önskar Steelsuccess er alla!



Kommentarer

  • Åsa/Leif säger:

    Tusen Tack för att ni ställde upp med Classic i licensloppet....



    kanske hon behövs även på lördag ..många hundar som skall ta licens..om jag räknar rätt kan det vara upp till 4 st.

    2011-05-09 | 09:36:32
    Bloggadress: http://http:/emmalines.bloggplatsen.se
  • Katarina säger:

    Gibson fick tiden 20.55 i sitt lopp

    Tarzan fick tiden 20.60 i sitt lopp.

    Bara tid på vinnarna.

    Alla vovvar som var med kutade på bra i den tunga banan.

    ha det Katarina

    2011-05-09 | 16:02:54
  • Anncie säger:

    Hej Åsa! Så lite så, hon kan väl göra lite nytta i alla fall förhoppningsvis fast hon är sken dräktig

    för tillfället.

    Uj!! vad många nya vovvar som kommer ut på banorna, kul kul!

    //Ha det så gott! Kram Anncie

    2011-05-09 | 18:28:52
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie säger:

    Hallo Katarina!

    Vad kul att alla vovvarna kämpade på så fint :-))

    Tack för din information om tiderna!

    Hoppas vi ses snart igen.

    //Kram Anncie

    2011-05-09 | 18:31:53
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: