steelsuccess whippets

2011-07-22 Mot Borås med trasigt knä..

Kategori: Allmänt



Hej Tjena Hallo!! På er alla :-)
Vilket åskväder vi har haft i våra trakter under kvällen och
natten som gick.. slog på radion i morse och SMHI hade räknat till
37000 blixt nedslag på 6 timmar! Jösses vilket skåde spel
ljust mest hela tiden.
I går var vi även och hälsade på min systerson med familj
i Tungelsta och mötte då detta kraftiga åskväder när vi åkte hem.
Vid Sillekrog körde vi av E 4:an för det gick knappt att köra för allt
vatten på körbanan,så vi tog "gamla vägen" hem som vi brukar säga
för att kunna hålla den takt vi ville.


Vi hade en jätte trevlig vistelse hos Johan (till vänster) och Sussi, middag
dessert och kaffe där på. Vår son Sonny (till höger) har varit en vecka
hos dom och hjälp till,de har 7 st. hästar som det skulle köras hem hö till
bla. så det finns alltid att göra...STORT TACK till er släkten för att ni är så goa :-)
Sonny will be back....

Tänkte också ta med oss....

..deras ena vovve Flesh hem som Body Gard åt våra whippar
*Skratt* Han är jätte go denna grabb....han tyckte vi luktade väldigt 
gott oxå eftersom Sippan löper..

Sen hände det som inte fick hända nu, mitt knä brakade ihop
fullständigt när jag bara skulle ta ett steg bakåt..mitt i tävlings
säsongen och semestern. Jag såg framför mig min stackars Tobbe som 
skulle få ännu mer att göra..shit shit inte bra alls.
Natten har inte varit kul för min del,knät har värkt och sen åskvädret 
som låg kvar i timmar över oss..
Men man ska tänka positivt givetvis och i dag fixade jag en läkartid!
Han konstaterade då att jag har minisk skador som jag ska operera
fram över...fick en remiss till ortopeden.
Det blir knäskydd,linement och recept belagda mediciner så länge.
Så om ni ser en hoppande Anncie vet ni varför. *LER*

Nog om det..Nu drar vi i väg till Borås i morgon bitti,
ska bli spännande och kul :-) Vi har hyrt en stuga en bit
i från banan 17 km. ungefär i Finnkumla by :-)
Vi tar med oss Oddie,Kicki och Ricky..Sonny har Sippan Bacchus och
Brasse hemma, STOR KRAM till dig för du ställer upp vår goa son :-)

Lägger in en bild på Bryan Adams och DJ Vargtass i från Derbyt på
Åkers i år!


Vi önskar alla vänner och vovvar Lycka till i Borås :-))




Hörs efter Helgen igen!
//Kramar Anncie och Tobbe med fyrfota vänner
 

Kommentarer

  • aina säger:

    Hejsan goknular,tråkigt med ditt knä,vännen,men du klarar det galant.Är så roligt att komma in här och läsa om mina småbäsar.Oh,Sonny,han blir bara mer och mer lik Johan tycker jag.Ha det gott alla och lycka till i helgen.Kramar från ett regnigt Hammarstrand

    2011-07-24 | 02:32:51
  • Olga Sandlund säger:

    Blixtar och dunder magiska under eller hur var det nu igen! Hoppas det har dragit vidare. Det här med knäet var ju inte magiskt precis. Bäst att du tar det lugnt nu så inte skadan förvärras. En riktig idrottsskada har du ådragit dig Anncie och det låter ju lite tufft men inte roligt för det. Hade du varit proffsspelare hade du inte behövt vänta på operation. Det räcker inte att vara kvinna i sina bästa år för att få åka på en räkmacka in på ortopeden. Hoppas på bättring snart gör Tantolga i Motala

    2011-07-24 | 21:15:09
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie säger:

    Tack så mycket Aina och Olga :-) Hoppas ni har det bra i rusket med regn o regn...Ja jag hoppades att läkaren jag var hos första gången skulle ha skickat en remiss, men han bara tappade knät och så några dagars sjukskrivning...Denna läkaren var annorlunda,han såg direkt att det var miniskel skador och sen fick jag även värk tabletter för att stilla smärtan så jag kan sova!

    Ha det så bra mina vänner så höres vi framöver!

    //Kramar Anncie och co.

    2011-07-25 | 20:51:28
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: