steelsuccess whippets

2011-02-28 "Mus armens" dag idag!

Kategori: Allmänt

Hello folks..I morse när jag stod och gjorde i ordning
pizza sallad på jobbet så hörde jag på sörmlands radion
att det var mus armens dag i dag.Jo det är sant att dom
har "fört in" denna dag. Man skulle tänka extra mycket på HUR man
sitter vid sin dator och HUR man höll i musen bla.
Jag blev nästan full i skratt :-))...
Tänkte för mig själv att det ska man väl försöka tänka på
allt jämnt när man är framför skärmen.
Ja vad blir det nästa gång de för in för dag måntro??
Hur man håller i en gaffel och kniv dag kanske??
*LER*
Jag har full förståelse att ha en sk. "mus arm" inte är någon höjdare
men att föra in detta som en dag?? Ja alla tycker vi ju olika om
olika saker

Blir en snabb blogg i kväll, har lite annat för mig.
Lägger in några gulliga ord...


En kall nos.........
Ett par fuktiga ögon..........
En varm blick.........
En tass som lyfts och ett huvud läggs på sned.........
Öron som försöker uppfatta och förstå.........
DIN HUND


Bild ovan: Tystbergas logga

Ha det gött så länge.....
Kramar Steelsuccess

Kommentarer


Kommentera inlägget här: